środa, 24 sierpnia 2016

Od Caleba C.D Meg

Poszliśmy do mnie do pokoju po chwili usiadła N moje łóżko a ja obok niej odpalilwm laptopa i chwilę się zastanowiłem
-Człowiek z Blizna jest spoko N mój gust jako film akcji
-Ok powiedziałam żadne się na Ciebie
Anand popatrzył na nas
-Leć po chipsy
Pies wstał podszedł do szuflady otworzył ją wziął paczkę i podał mi
-Dobry pies
Otworzyłem chipsy i rzuciłem mu kilka na podłogę
-Mądry
-Tak samo jak jego Pan-zasmialem się
-Polenizowała bym
-Osz Ty !!!
Po chwili film się zaczął,oglądałem gi kilkaset razy ale o tak Tony był potem i moim idolem chyba narkotyki,kasa,zabijanie,przemyty
W połowie filmu zacząłem bawić się włosami Meg
-Przestań !!
-Nie
-Booo Cię
-Bo Cię co ??
-Aaaaa... -uderzyła mnie
A ja w zamian za to złapałem ja jedna ręka i położyłam jej głowę na swoje kolana
-O nawet mi wygodnie-zasmiala się i oglądała film podałem jej chipsy i oglądaliśmy nagle do pokoju ktoś zapukał
-wejdź
To była Livii
-O sorki .. już nie przeszkadzał ale uważaj to gwałciciel!
-Głupia ..ploszysz mi ofiarę ! Wyjdź
Livii wyszła a Meg popatrzyła N mnie pytajaco
-Serio ??
-Coco ??
-Gwalciciel-zasmiala się
-Głupia !! -wrzanalem ... -dalej bawiąc się jej włosami

(Meg)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę, nie spam w komentarzach i nie reklamuj bloga w miejscu do tego nieprzeznaczonym - to będzie karane usunięciem twojej uwagi. Nie zapominaj też o zasadach interpunkcji i ortografii! ;)