niedziela, 28 sierpnia 2016

Od Lily C.D Matthew'a

-Od kiedy interesują cię babskie sprawy?- spytałam Matta.
-Yyy... Nie wiem... Jakoś tak....- podrapał się po głowie, a ja się zaśmiałam.
-Idziemy?- spytała Meg wstając od stołu.
-Jasne.- odparliśmy powtarzając czynność.
-Jedziemy w teren tradycyjnie?- zapytał chłopak.
-Ja chętnie. Meg?
-Wybaczcie, ale tym razem was opuszczę. Trenuję z Dante. Lily nie trenujesz?
-Ostatnio trenowałam 2 godziny, więc sobie dzisiaj podaruję.- posłałam jej uśmiech i się rozdzieliliśmy.
-A może dzisiaj nie pojedziemy w teren tylko... Może po prostu zwykły spacer co?- zapytał Matt.
-Pewnie.- odparłam. Chwilę później już szliśmy pod tunelem drzew, które zaczynały zmieniać kolory na coraz bardziej kolorowe. Powoli się zaczyna jesień. Szkoda, że lato tak szybko minęło. Już nie będzie tych kąpiel w morzu czy jeziorze. Nie będzie tych samych przejażdżek. Teraz jedynie będzie zimniej, po stajni będą się walać derki, ogrzewcze, rękawiczki i tak dalej.
-O czym tak rozmyślasz?- wyrwał mnie głos Matta.
-O tym, że lato się kończy
-Niestety... Ale za rok znowu będzie.
-AŻ za rok. Zacznie się wstawanie w środku nocy. Tego najbardziej nie nawidzę w zimie. Dobra, zmieńmy temat... Hmm....- zastanawiałam się.
-Pff... Ej, widzisz to?- skierował palce na krzaki w którym była kotka dokładnie wylizująca swoje młode. Uśmiechnęłam się na ten widok.
-Urocze.- szepnęłam. -Zobacz w niebo.- dodałam podnosząc głowę ku rozgwieżdżonemu niebu.
-Niezwykłe.
-Chodźmy nad jezioro.- chwyciłam rękę chłopaka i po pięciu minutach truchtu byliśmy już na pomoście. Usiadłam na krańcu, a chłopak zrobił to samo.


Matt?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę, nie spam w komentarzach i nie reklamuj bloga w miejscu do tego nieprzeznaczonym - to będzie karane usunięciem twojej uwagi. Nie zapominaj też o zasadach interpunkcji i ortografii! ;)