piątek, 26 sierpnia 2016

Od Caleba C.D Connie

Cóż nie wiedziałem co wybrać ale ja i Anand kochamy Sushi
Zaparkowane samochód i zacząłem iść Connie szła obok mnie a Anand przy mojej nodze.
Przed nami ukazała się bardzo dobra restauracja bar sushi
Otworzyłem dzrwi
-Panie przodem
Connie weszła potem ja a na końcu Anand
Wziąłem wybrałem nam stolik,po czym ofarnalem Connie krzesełko i usiadłem na przeciwko niej a Anand wskoczył na krzesło obok
Kiedy kelner przyniósł menu
-wybieraj i mi patrz na cenne
-Zdam się na Ciebie
Wybrałem zestw łosoś,kraby,ryż i sos sojowy
A dla Amanda mały zestw łosoś ryż i sos
Zlorzylem zamówienie przed tym dostaliśmy soruwke aby ugasić pierwszy głód głód po chwili po szklance soku jabłkowego a Anand mi sie wody
-Tutaj normalnie obsługują psy??
-Nie tylko mojego
-Czemu
-Wszyscy go kochają
-To prawda jest bardzo uroczy
Kelner przyniósł danie zaczęliśmy jeść
-Powiesz mi coś o sobie ? -spytała
-Może ty pierwsza
-Najpierw Ty potem ja
-No dobra .. to mam 20 lat młodsza siostre Olivie też w Akademii jestem w połowie Anglikiem w połowie z Hindii
mam swojego konia Avtari to jest mój pies Anand lubię sport MMA lubię się nic i imprezować oraz nie gardzę ladnymi dziewczynami-p uscilem jej oczko-Teraz Ty ...

(Connie)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę, nie spam w komentarzach i nie reklamuj bloga w miejscu do tego nieprzeznaczonym - to będzie karane usunięciem twojej uwagi. Nie zapominaj też o zasadach interpunkcji i ortografii! ;)