piątek, 26 sierpnia 2016

Od Caleba C.D Meg

Nie powiem że nie spodobało mi się gdy Meg oparła się i objęła moją szyję rękoma a blondyn odszedł.
Zaproponowała mi papierosa,a ze ja nie odmawiam jej to poszedłem z nią
Zaplilismy
-Teraz ja stawiam .
-Jasne .. w snach .. ja zapraszam ja stawiam tu ogarnęłam transport
-Ale !
-To jeba*i górale ..
Uśmiechnęła się figlarnie
-Niee-zaprostestowala
-Nie denerwuj mnie jesteśmy kwita
Spojrzałem na zegarek dochodziła 1 w nocy ten czas szybko leci bardzo .. na prawdę ..
Weszliśmy do klubu a Meg już przy barze
-Dwa szoty ..
Polorzyla kasę
-Pierwsza .. -zasmuala się i posunela mi kieliszek
-Jak zawsze mówisz postawić na swoim
-Taka już jestem
Zasmiala się ..
Wypiłem po czym znowu poszliśmy Na parkiet kilka piosenek tym razem ja postawiłem drinka i potem ona znowu szota. Tanczylismy do jakijs 3
-Boże mnie już dziabnelo-powiedziała
-Szerze też czuję ten alkohol już
Zadzwonilismy po Willa czekaliśmy na parkingu na niego gdy podjechał oboje zjedliśmy z tyłu...
-Zabalowalo się co ??
-Tak ..
Meg oparła głowę i moja ramię i zamknęła oczy
Po Dojechaniu do Akademii pomoglem jej wyjść z Auta
Po czym zapaliliśmy jeszcze.
Poszedłem ją odprowadzić do pokoju
Wraz z jej lokatorką siedział Armin ..
Meg poszła się wykąpać i przebrać a ja gadałem z nimi i bawiłem się z jej psem
Gdy wyszła z mokrymi rozpuszczonym włosami oznajmiła
-Zostawiłam u Ciebie w pokoju coś ...
-Przyniose Ci
-Idę z tobą
Poszliśmy wienc do mnie faktycznie zostawiła bransoletkę.
Usiadla Na łóżko i bawiła się z moim psem ja poszedłem pod prysznic po czym założyłem tylko bokserki.
Usiadłem obok niej i poglaskala psa
-O kurde faktycznie widać że cwiczysz ..
-Nie kłamie tak ..
-Nie chce mi się iść do pokoju
-Z tego co wiem Armin nie wraca na noc wienc możesz spać w jego łóżku... -powiedziałem kładąc się,Meg siedziała obok i glaskala Amanda ...


(Meg)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę, nie spam w komentarzach i nie reklamuj bloga w miejscu do tego nieprzeznaczonym - to będzie karane usunięciem twojej uwagi. Nie zapominaj też o zasadach interpunkcji i ortografii! ;)