wtorek, 23 sierpnia 2016

Od Caleba C.D Mateusza

Byłem i Avatari a obok mnie stała Livii szturchnela mnie łokciem ..
-Hmmm ??
-To ten nowy Mateusz jest dziwny bardzo dziwny .. proszę Cię mniej fo na Oku ..
-A Ty trzymaj się blisko mnie ..
-Okay
Skończyłem czyścić Avatari po czym poszedłem na lążować
Widziałem jak tam nowy bierze Minni .. zetknąłem na niego
-Olivia idź do Wizji ..
Skinela glowa i poszła po klacz miałem Livii Na Oki gdy poszedłem wypuścić Avatarii i zobaczyłem poparzona klacz od razu ka opatrzylem i poszedłem szukać tego całego Mateusza kilka dziewczyn plakalo i chciałem się dowiedzieć czy to jego sprawka ale nic nie wyciągnąłem wziąłem ze sobą Anannda i Devi .. obsetowalem fo
Gdy nikogo nie było udało mi się dopaść go w siodlarni
-Czy to Ty ostatnio miałeś Minni??
-Może byś się najpierw przedstawił
-Nie trzeba
-A Co ?? Na jego twarzy pojawił się lobuzerski uśmiech
Złapałem fo za szyję i zacisnelem rękę
-Wiem że to wszystko twoja sprawa i zapłacisz za to
-Serio ??
Nie miałem zamiaru się z nim bawić przywalilem mu z pięści w twarz i poddusAlem wymierzajac cios za ciosem chciał się bronić ale model nie mógł się mieszać z mistrzem MMA.
opadł zakrawawiony na podłogę w siodlarni splunalem na niego
-Pożałujesz-wyjeczał
-Wara od wszytkich dziewczyn i od koni-unioslem fo za szyję i rzuciłam o ścianę rozwijając mu głowę o metalowy prąd po czym wyszedłem trzaskając dzwiami
-Livii nocujesz i mnie .. -warknalem mając ręce z krwi tego wyplosza
Poczestowalem ja fajkiem i wraz z psami poszliśmy do pokoju usiadłem przed komputerem a Livii oparła mi się o ramię
-Co zrobiłaś ??
-Obilem mu trochę twarz .. Ale mam nadziej że to zapamięta

(Mateusz)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę, nie spam w komentarzach i nie reklamuj bloga w miejscu do tego nieprzeznaczonym - to będzie karane usunięciem twojej uwagi. Nie zapominaj też o zasadach interpunkcji i ortografii! ;)