wtorek, 23 sierpnia 2016

Od Olivii C.D Mathewa

Spotkaliśmy brata Matthewa oboje zdziwieni ze się znamy tak jakby to było coś niesamowitego. Przecież to akademia tu się prawie wszyscy znają. Gdy wywiązała się rozmowa między naszą trójką dowiedziałam się ciekawej rzeczy i w przyszłości N pewno wykorzystam ja przeciwko niemu.
Kiedy Jake poszedł do Rose zostałam z Matthewem
Nagle z budynku wyłonił się Caleb i Meg
-Hej siostra masz szluga ?
-A co tobie się skończyły ??
-Taaak
-wyjęłam pół paczki dałam mi jednego i sama też zapalilam po czym oddlalam mu resztę pączki i dałam mu kasę
-Kup mi od razu 10 pączek ..
-Spoko siostra dzięki
Wraz z Meg poszli do Auta
Matthew popatrzył na mnie po czym zadań pytanie
-Caleb i Meg są razem ??
Zaśmialam się po czym zlapalam za brzuch
-Co Cię bawi ?
-Mój brat i dziewczyna nie oslabiaj mnie
-Czemu ??
-Nie ten typ ... gdyby nie to ze zaciągnął kilka do łoża to bym N prawda myślała że jest gejem z jajami
-Coco???
-Ogloda się za marsza lepsza dupeczką ale nic więcej
-A Ty ??
- Co ja ??
-Twoje podejście ??
-Nie za dużo chciałbyś wiedzieć ??
-Nie ..
- Miałam kilku facetów ale to było 6 miesięcy mać
-A ten Hiszpan ??
-Edward byliśmy razem jakieś 3 lata temu prze rok
-I czemu to pryslo ??
-Musiał wracać do hiszpani .. związki na odległość nie moja bajka poza tym to co było wygasło i jesteśmy przyjaciółmi
-A Ty oglądasz się za kimś ??
-To moja tajemnica .. -puscilam mu oczko

(Matthew)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę, nie spam w komentarzach i nie reklamuj bloga w miejscu do tego nieprzeznaczonym - to będzie karane usunięciem twojej uwagi. Nie zapominaj też o zasadach interpunkcji i ortografii! ;)