środa, 24 sierpnia 2016

Od Caleba C.D Connie

Lezałem na łóżku kiedy nagle dostałem smsa od Connie
"Chodź szybko na padok"
Wstałem ubrałem buty i zarzuciłem bluzę po czym poszedłem
Po dotarciu na mniejsze zostałem Connie stojącą obok Amanda z głową zaplanowaną w ogrodzeniu.
-Przyszłam tu bo słyszałam puszczenie i zostałam Ci a boję się ze al usiłuje wyciągnąć mi głowę to coś mi zrobię.
-Okey...
Pies na prawdę solidnie się zablokował
-Zaraz wracam
Poszedłem po młotek Nowa deskę i parę gwoździ .. gdy wróciłem udeżyłem młotkiem i złamalem deskę Anand wyciągnął głowę oberwałem resztę deski po czym przybilem nową
Odwróconej się do Connie która właśnie leżał Anand odwrócił się w moja stronę i zaszczekał
-Ach tak stawiasz sprawę -zaśmiałem się
-Co ??-spytała Connie
-Anand w ramach podziękowania zaprasza Cię nacdzisiehszy wieczór do restauracji ..
-Ja go tylko znalazłam
-Jemu się nie odmawia
Popatrzyła na psa i pogłaskała
-No dobra zgadzam się
Pies zamerdał ogonem i spojrzał na mnie
-O 20:30 przyjdziemy po Ciebie
-Okey. .

Doprowadzilem ją do pokoju po czym poszedłem do siebie wyciągnąłem szampon dla psów i wykompalem Amanda po czym wyszesałem jego sierść .. na prawdę jest piękny jak się i to zadba. Znalazłem obroże z muchą i założyłem mu ją.
-Wyglosasz rewelacyjnie-pogłaskała go
Przegłądałem kilka stron internetowych ze sprzętem jezdzieckim. GGdy się icknolem zostało mi 30 minut wziąłem prysznic umysłem głowę ubrałem czarne spodnie do tego biała bokserka i czarna skórzana kurtka oraz białe adidasy.
Oboje gotowi poszliśmy po Connie
Zapytałem do drzwi otworzyła je i uśmiechnęła się
-Gotowa ?
-Tak
-Ładnie wyglądasz
-Dzięki Ty i Anand też super
Wsiedliśmy do mojej czarnej BWM E46 w sedanie
Odpalilem ja i ruszyłem do miasta,po drodze zastanawiałem do pełna
-Connie do jakiej chcesz restauracji .. kuchnia włoska,Bar sushi,Hiszpańska,Turecka,Meksykańska,Czy coś innego ??


(Connie)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę, nie spam w komentarzach i nie reklamuj bloga w miejscu do tego nieprzeznaczonym - to będzie karane usunięciem twojej uwagi. Nie zapominaj też o zasadach interpunkcji i ortografii! ;)