czwartek, 25 sierpnia 2016

Od Luny C.D Armina

- Nie! - krzyknęłam.
- Wcześniej chciałaś bym puścił - uśmiechnął się.
Chłopak puścił mnie. Byłam cała mokra. Zaxzelam chlapać chłopaka, a on mnie.
- Możemy wejść do wody? - spytała Sarah.
- Pewnie - uśmiechnęłam się.
Dziewczynki weszły do wody, a ja ruszyłam by wyjsć z wody.
- Już wychodzisz? - zaśmiał się Armin
- Tak - odparłam.
Usiadłam na piasku i wpatrywałam się w morze. Po chwili podszedł do mnie Armin i usiadł obok mnie.
- Nie lubisz pływać? - uśmiechnął się
- Lubię - powiedziałam.
Zaczęło trochę wiać. Sarah i Ambar to nie przeszkadzało i nadal się kompały. Zaczęłam coś budować z piasku.
- Wracajmy. Zimno mi - powiedziałam.

Armin?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę, nie spam w komentarzach i nie reklamuj bloga w miejscu do tego nieprzeznaczonym - to będzie karane usunięciem twojej uwagi. Nie zapominaj też o zasadach interpunkcji i ortografii! ;)