środa, 24 sierpnia 2016

Od Olivii C.D Matthew


Popatrzylismy po sobie z Jakiem a potem na Matta
-Oboje przeciwko mnie,uważam że dziewczyny nie powinny palić
-Mam od tego swojego starszego brata .. on nie ma nic przeciwko
-Taki człowiek .. -podsumował Matt
Po chwili zapadła cisza wyrzycilismy wypalone fajki
-Kurde
-Co
-Mam ochotę obejrzeć świetną bajkie
-Jaka ??
-Zwierzogród
-Serio??-Spytał Jake
-Tak
Chwila namysłu po czy oboje poszli ze mną do pokoju odpalilwm laptopa i puściła bajkę .. N początku zniecheceni a potem zaczęli się karać tak samo jak ja
-Livii nie wyprzedzać dialogów
-Sorki znam na pamięć
-Wiemy !!!

Po filmie poszliśmy kardzy do swojego pokoju i w kime
Rankiem wstałam ogarnęłam się w ubrania di jazdy po czym poszłam wpuscicuc konie i fax im jest poprzynosilam sprzęt i poszłam na śniadanie.
Wszyscy nie wyspani zrobiłam sobie kawę po czym poszłam do stajni wyprowadzilam Oxera i wyczyscilam po czym wybrałam się na poranny trening. Tak jak wszyscy mówili świetną z nas para. Kiedy trening się skończył poszłam fo wypuścić.Następnie sięgnęłam sprzęt Wizji wyczyscilam K i osiodłałam
-Dokąd to-uslyszlam głos Matta
-Mała przejażdżka na rozprostowanie kości i rozrusznik jej bo dzisiaj po poludniu na trening ..
-Mogę się dołączyć
-okey idę postempowac sobie na parkurze a Ty szykuj konia jak dołączysz to pojedziemy gdzieś na godzinkę się poszlajac

(Matthew)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę, nie spam w komentarzach i nie reklamuj bloga w miejscu do tego nieprzeznaczonym - to będzie karane usunięciem twojej uwagi. Nie zapominaj też o zasadach interpunkcji i ortografii! ;)