środa, 24 sierpnia 2016

Od Olivii C.D Matthewa



Popatrzeliśmy na siebie,miałam cichą nadzieję że to nie będzie znowu dzik nie wiedziało mi się znowu siedzieć kilku godzin Na drzewie. Matt lekko odchylil krzaki i spojrzał

-To Borsuk

Zerkenelam

-ale borsuk to nocne drapieżniki

Kiedy zwierzę odkrecilo się do nas tyłem i unioslo ogon

-To skunks!!

Obskoczylismy chwilę za późno oboje obryzgani śmierdzący bakiem to chyba najgorszy zapach milion groszy od zginilysch jaj z oczy poleciały mi łzy gdyż strasznie smierdzialo

-No super -mruknął Matt

-Najpierw dzik teraz skunks a nastempnym razem co ??

- Nie wiem ..

-Już nigdy więcej nie idę z tobą do lasu nigdy !!!

-Chodźmy do Akademii się umyć

Szliśmy ale smielismy się z całej tej sytuacji gdy chcieliśmy wejść sprzataki wyrzucily nas na dwór

-Zdejmować ciuchy !!

Zrobiłam dziwną minę a Matt zdjął koszulkę spodenki i został w samych gaciach wienc ja zostałam tylko w staniku i majtkach

Musieliśmy umyć się w ogrodzie wężem spotaczki przyniosły nam mydła i szampony oraz ręczniki .. użyłam głowę .. najgorsze było to że ten smrud nie zszedł po wstempnej kompieli w ogrodzie wpuscili nas do Akademii i tak przez ponad godzinę szorowalam się aby to zmyć ... natomiast nasze ubrania licznie z bielizną poszły na bardzo bardzo bardzo długie pranie.

Ubrałem dżinsy i koszulkę oraz ciepła bluzę poplakalam się perfumami bo nie byłam pewna czy na pewno jeszcze idę mnie nie czuć tego. Wybrałam się na kolację i usiadłam N przeciwko Marta wszyscy się śmiali

-Wy to acie zwsze jakieś przygody !!!

Spojrzeniem na siebie oboje rozbawieni

Obok Matta usiadła Lily .. wzięłam kto herbaty po czym ktoś mnie wystraszył i się zakrztusilam odwróciła głowę

-Jake !!

-Co ?? Głupi jesteś

-Wiem .. -zaął mniejsce obok mnie po czym dodoal

-O jak po spotkaniu ze skunksem

-Suuper

Gdy zjadłam czekałam aż Lily,Matt i Jake zjedzą potem razem wyszliśmy .. poczestowalam Jake'a papierosem a Matt spojrzał krzywo na niego .. Ale nic nie powiedział




(Matt/Jake/Lily)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę, nie spam w komentarzach i nie reklamuj bloga w miejscu do tego nieprzeznaczonym - to będzie karane usunięciem twojej uwagi. Nie zapominaj też o zasadach interpunkcji i ortografii! ;)