wtorek, 7 marca 2017

Odejście ...

Myśle ze większość z was domyślała się ze odejdę tak oficjalnie. Ten blog na zawsze pozostanie w mojej pamięci, tak samo jak i ludzie których tu poznałam. Szczególnie chciałabym podziękować kilku osobom, bez których ten blog NIGDY nie byk by taki sam. Są to: Lily, Edward, Helen, Esma, Castiel, Olivia, Ali, Meg, Alex, Naomi i Esther.

Cieszę się ze mogłam być tu z wami i przeżyć ta cudowną przygodę ❤❤❤❤
Gdyby ktoś nadal chciał moc mieć ze mną kontakt to niech napisze mi na pw na Howrse a ja prześle mojego Snapa lub Musucal.ly (tylko tu będzie można się ze mną skontaktować)

A wiec teraz pozdawiam wszystkich cieplutko 
~ Luna 🐴
(Proszę tylko - hejty na mnie zostawcie sobie dla siebie😉I tak wiem ze będzie ich pełno ale to moje decyzja i proszę ja uszanować. Myśle ze każdy koniarz postawiony między takim wyborem jak ja wybrał by to samo co ja)(I jeśli komuś się wydaje ze 6 klasa to zero nauki to jest w błędzie bo chodzę do takiej szkoły gdzie naprawdę trzeba duża zakuwać)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę, nie spam w komentarzach i nie reklamuj bloga w miejscu do tego nieprzeznaczonym - to będzie karane usunięciem twojej uwagi. Nie zapominaj też o zasadach interpunkcji i ortografii! ;)