wtorek, 7 marca 2017

OGŁOSZENIA PARAFIALNE

Za naciskiem ze strony chatu (dzięki Ci Noasia) została podjęta decyzja odnośnie punktów. Niedługo pojawią się punkty za aktywność. Jako, że sama nie mam zbyt dużo czasu, prosiłabym adminów o wsparcie. 
Wszyscy napiszcie do mnie na howrse, żebym mogła ogarnąć na kogo mogę liczyć:
- Esma (wiem, że wchodzi, jestem wdzięczna bardzo za ogarnianie opek)
- Edward (PILNIE!)
- Olivia (proszę o kontakt)
- Castiel (proszę o kontakt)
- Naomi (proszę o kontakt)
Dla przypomnienia mój login - moonhorse
Oprócz tego proszę o zrzut ekranu posta dotyczącego losowań. Nie wiem na czym to ma polegać, więc nie mogę tego ogarnąć.
Następna rzecz: Niedługo pojawią się zawody lub jakiś inny event w tym stylu (niedługo - postaram się w weekend)
Jeśli macie jakiekolwiek inne zastrzeżenia, uwagi, prośby - zapraszam na howrse
I małe ostrzeżenie - BĘDZIEMY OGARNIAĆ TEŻ OSOBY, KTÓRE NIE PISZĄ OPOWIADAŃ!
To tyle z mojej strony,
Helen (moonhorse)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę, nie spam w komentarzach i nie reklamuj bloga w miejscu do tego nieprzeznaczonym - to będzie karane usunięciem twojej uwagi. Nie zapominaj też o zasadach interpunkcji i ortografii! ;)