piątek, 6 kwietnia 2018

Od Any C.D Riley

- Bonjour, Expresso! - rzuciłam, gdy tylko przekroczyłam próg stajni z nieodłącznym Ghost'em u boku. Klacz na dźwięk mojego głosu wystawiła łeb z boksu i parsknęła cicho. - Co powiesz na wycieczkę na padok?
Gdy dotarłam do boksu nr. 18, delikatnie dźgnęłam Czajnik palcen wskazującym w chrapy, na co ta odsunęła obużona głowę. Zaśmiałam się cicho, otwierając zasówę.
- Oj, nie bądź taka delikatna - przejechałam dłonią po szyji klaczki, aż do łopatki. Zostałam za to uraczona szturchnięciem w plecy, a zaraz potem wargi Czajnika skubnęły kieszeń mojej kamizelki, w poszukiwaniu smakołyków. - Gruba będziesz - odpowiedziałam na nieme pytanie, chwytając za kantar na pysku gniadoszki i przypinając do niego uwiąz. Mimo mojej uwagi odnoście linii Małej Czarnej sięgnęłam do kieszeni. Wydobywszy z niej kostkę cukru podsunęłam jej pod pysk. W mgnieniu oka smakołyk został radośnie schrupany przez kopytną.
Wyprowadziłam Expresso z boksu i poprowadziłam na jeden ze wspólnych padoków, na których zwykle pasała się z innymi końmi do dzierżawy w okresie "wszechobecnego błota". Gdy tylko spuściłam ją z uwiązu, odkłusowała kilka metrów, zaraz jednak się zatrzymała i obejrzała na mnie. W odpowiedzi zamknęłam tylko bramę, pomachałam jej i odwróciwszy się na pięcie ruszyłam z powrotem do stajni, spuścić jeszcze kilka koni, o co zostałam poproszona przez spotkaną wcześniej panią Sue.
Nagle, na drodze przede mną, pojawiła się znajoma postać.
- Cześć Ana! - pomachała do mnie Riley.
- Hejka! - odkrzyknęłam do nadchodzącej dziewczyny. Przewiesiłam trzymany w dłoni uwiąz przez ramię, żeby zwolnić rękę i złapać towarzyszącego mi cały czas Ghost'a za obrożę. Profilaktycznie. Żeby się przypadkiem ze szczęścia nie rzucił na Riley albo Nilay'a, bo na dźwięk głosu koleżanki nastawił czujnie uszy, by zaraz zacząć machać ogonem z pełną prędkością.
Gdy zrównaliśmy się z brunetką, husky nieco ochłonął, więc puściłam go i poprawiłam zsuwający mi się z ramienia uwiąz.
- Co tam? - rzuciłam z uśmiechem. I zaraz dodałam - Idziesz do Melindy?

Riley? ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę, nie spam w komentarzach i nie reklamuj bloga w miejscu do tego nieprzeznaczonym - to będzie karane usunięciem twojej uwagi. Nie zapominaj też o zasadach interpunkcji i ortografii! ;)