sobota, 24 lutego 2018

Od Helen C.D Dimitrija

Na widok obcego chłopaka wychodzącego z łazienki zmarszczyłam brwi. Pierwotnie myślałam, że to Holiday wpadła na chwilę, gdyż właśnie do mojej łazienki było jej najbliżej. Poczułam jak na moje policzki wstępuje kolor, bo któż tak wita nowego współlokatora. Przywołałam na twarz lekki i uśmiech po czym powiedziałam:
— Nie, nie, nie szkodzi. Po prostu myślałam, że to moja przyjaciółka nadal urzęduje w łazience — uśmiechnęłam się trochę szerzej, po czym dodałam. — Jestem Helen North, chyba nie mieliśmy się jeszcze okazji poznać. Jesteś nowy w Akademii?
Chłopak stał do mnie tyłem, więc nie wiedziałam jak zareagował na całą sytuację. Zapewne uzna mnie teraz za tak zwaną 'Rich Bitch' i nie będzie chciał ze mną rozmawiać.
— Słuchaj... — zaczęłam znowu. — Nie chciałam być niemiła, możemy uznać, że tamtego nie było i zacząć od początku? — przygryzłam wargę.
Chłopak odwrócił się w moją stronę. Ze zdziwieniem stwierdziłam, iż nie mógł mieć więcej niż 16 lat, a jego rysy nadal w pewnym stopniu wyglądały dziecięco. Dodatkowo jak na chłopaka wydawał mi się wyjątkowo niski, pewnie gdyby stanął koło Holiday byliby podobnego wzrostu, chociaż moja ruda przyjaciółka ostatnimi czasy zaczęła nosić wyższe buty
— Dimitrij jestem, miło mi poznać — mruknął niewyraźnie. — Tak, jestem tu nowy.
Ponownie się do niego uśmiechnęłam:
— Kto Cię oprowadzał? — spytałam, zakładając iż Pani lub Pan Rose zajęli się tematem. Zazwyczaj bardzo poważnie traktowali nowych uczniów, więc pewnie chłopak, którego imienia nie zdołałam zapamiętać, już wszystko widział. — Wybacz, mógłbyś mi przypomnieć jak masz na imię? Jestem dzisiaj trochę zakręcona, wyleciało mi z głowy... — tak, to tyle jeśli chodzi o całą idee o pierwszym wrażeniu. Teraz już na pewno uzna, że jestem chamska.

<Dimitrij? Sorka, że tak długo :x>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę, nie spam w komentarzach i nie reklamuj bloga w miejscu do tego nieprzeznaczonym - to będzie karane usunięciem twojej uwagi. Nie zapominaj też o zasadach interpunkcji i ortografii! ;)