niedziela, 18 marca 2018

Od Christiny C.D Riley

Wraz z nowo poznaną dziewczyną popędziłyśmy w pogoni za moją siostrą. No tiaaa, nie ma to, jak sobotnia obława na Adę. Że jestem szybka, to dobiegłam do jej samochodu akurat, gdy odpaliła. Błyskawicznie wbiegłam przed auto, machając rękami. Siostra wysiadła z samochodu, patrząc na mnie z lekkim zmieszaniem. Po chwili podbiegła do nas zdyszana Riley.
- Za-zapomniałaś telefonu... - powiedziała, wręczając Adzie złotego galaxy A5.
- Dzięki... - powiedziała siostra z uśmiechem, aby po chwili zwrócić się bezpośrednio do mnie. - A ty... Czemu nie powiedziałaś, że przyjeżdżasz dzisiaj!?
- Aaa, chciałam ci zrobić niespodziankę. - uśmiechnęłam się, podchodząc do siostry.
Na pożegnanie przytuliłyśmy się, a Ada pojechała w pilnej sprawie do Porec.
- No to... Możesz mi w czymś pomóc? - zapytałam.
- Zależy w czym...
- Póki co znam tylko ciebie, także mogłabyś mi pokazać akademię? Bo póki co widziałam tylko akademik, budynek zajęć i mały parking.
- Jasne, za mną proszę. - uśmiechnęła się.
***
To jest stajnia dla koni do dzierżawy. Być może któregoś dnia będziesz mogła wydzierżawić jednego z tych koni, póki nie będziesz posiadać własnego.
- Ok, rozumiem. - powiedziałam.
Odwiedziłyśmy chyba każdego konia w stajni, abym lepiej się z nimi zapoznała. Riley opowiedziała mi co nieco o każdym z nich. Mnie osobiście najbardziej spodobały się oba fryzy oraz klacz o imieniu Princess of Africa, a z tego, co mówiła Riley, wywnioskowałam, że może kiedyś warto by było ją wydzierżawić.
- Coś mi się wydaje, że będę do niej zaglądać. - powiedziałam, głaszcząc klacz po głowie.
- Przydałby się ktoś dla Princess, fakt.
***
- W którym pokoju mieszkasz? - zapytała.
- Numer dwadzieścia dziewięć. A ty i Ada?
- Dziewięć.
- A masz może jakieś zwierzątko? Ada ma Raven, a ty?
- Mam Nilaya, kruka.
- O, kruki są super! - uśmiechnęłam się. - Czy mogłabym go może zobaczyć?

Riley? XD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę, nie spam w komentarzach i nie reklamuj bloga w miejscu do tego nieprzeznaczonym - to będzie karane usunięciem twojej uwagi. Nie zapominaj też o zasadach interpunkcji i ortografii! ;)