wtorek, 29 listopada 2016

Od Caleba C.D Alexandry

Po spędzeniu kilku godzin w warsztacie i naprawianiu motocykla. Doprowadzeniu do stanu przed wypadkowego  przyszła pora na jazdę próbną. Miałem nadzieję,że wszystko będzie jak należny ale to by było zbyt piękne aby mogło być prawdziwe.
-I co?
- Wydaje się, że będzie ciężko. Ośka przedniego koła jest skrzywiona. Nie mam zapasowego koła. Będę wyeliminowana do końca sezonu. Teoretycznie mogłabym na nim jeździć, ale to jest ryzyko. Nowe koło przyjdzie pewnie po zakończeniu sezonu.
Chwilę myślałem po czym poszedłem do swojgo garazu ale niestety nie miałem cześci.
Zadzwoniłem do Ryana i Hache ale oni tez nie mieli nic.
-Kurde chłopaki nie mają na stanie
-Kurde lipa .. trudno ..
Nadal myślałem i nagle mnie olśniło spisałem numery części
-Chyba jednak dostaniesz to przed sezonem
-Hmm ?
-Chodź
Poszliśmy do mnie do pokoju i odpaliłem laptopa. Włączyłem fb i wysłałem zdjęcia do mojego dawnego mechanika
C:Będziesz miał takie coś na warsztacie
J: Sprawdzę zaraz
Zrobiłem herbatę w miedzyczasie i dałem jeść Anandowi i pi.
J: Mam a co potrzebne sa Ci ?
C: Tak
J: To gdzie tak załatwiłes się ?
C: Nie ja ale moja koleżanka
J: Spoko wyśle je jeszcze dzisiaj powinny max za 3 dni być u Ciebie
C: Dzięki wiedziałem że na Ciebie można liczyć a ile kasy chcesz
J: Wiszę Ci za towar spłacam dług
C: Racja dzieki pa ..
-No wiec za 3 dni będziesz miała wszystko i skończymy

<Alexandra>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę, nie spam w komentarzach i nie reklamuj bloga w miejscu do tego nieprzeznaczonym - to będzie karane usunięciem twojej uwagi. Nie zapominaj też o zasadach interpunkcji i ortografii! ;)