środa, 30 listopada 2016

Od Hache C.D Luny

Udałem sie po powrocie z restauracji z Luna i psami na spacer.Spuściliśmy psy ze smyczy aby sobie trochę poganiały. My zaś zajęliśmy się rozmową. Gadaliśmy o wszytkom nieciemniejącej było tak.
-Wiesz co ostatnio jestem w szoku po prostu
-Czym
-No bo Ryan i Hayley oni jak oni sa razem ?
-No widocznie pasują do siebie ona jest dumna i nieustępliwa a Ryan nie gorszy
-No tak racja ale ..
-Oj daj spokój jest miedzy nimi chemia i tyle..
-No racja ie wiem ale szkoda mi trochę Livvi
-Bo ?
-Najpierw Matthew teraz Castiel na dodatek Castiel ma mieć dwóch synów to nie do pomyślenia Helen jest taka młoda
-No trochę .. ciekawe czy zostaną tu czy się wyniosą
-To moja przyjaciółka ale no nie wiem czy akademia to dobre miejsce na zakładanie rodziny
-Chyba racze nie .. ostatnio widziałem ze Caleb kreci się obok Lily
-Myślisz,że coś będzie z tego ?-zadała pytanie
-Oj nie raczej nie to nie jedyna dziewczyna jeszcze Alex i Sarah on lubi poprzebierać trochę
-Nie wiem nie mam z nim zbyt dobrego kontaktu jak ty
-Olivia chce wrócić na tor motocross
-Kurde mogła by szlifować się w skokach jej klacz ma potencjał  .. a ty co planujesz
-Hmmm ?
-Co Cie interesuje
-Wiesz ja to wyscigi konne,chciałbym zostać trenerem koni wyścigowych ustawianie treningów dla przyszłych gwiazd gonitw.
-Ciekawie .. powiem Ci,ze wczesniej podobał mi się Ryan
-Nie dziwie Ci się
-Czemu ?
-Z naszej trójki ma największe powodzenie u dziewczyn
-A ty miałeś dziewczynę ?
-Szczeniackie związki dla szpanu się nie liczą ?
-Mozna powiedzieć ze miałem .. ale nie było to nic poważnego
-Czemu ?
-Jeśli opuszczają Cię kiedy spadasz na dno to nie jest miłość
-Rozumiem .. ale masz im za złe ?
-Nie .. bo teraz wiesz jestem wolny i mogę stratować do pewnej dziewczyny z akademii która bardzo mi się podoba 
-Która proszę zdradź mi nie powiem jej
-Hmmm powiesz ..
-Nie powiem nie dowie się ..
-Jeśli jej to powiem teraz to się dowie bo byłem dzisiaj z nią w restauracji -uśmiechnąłem się łobuzersko i puściłem jej oczko.
Włożyłem ręce do kieszeni i szedłem dalej .. tak żaden ze mnie romantyk i nie potrafię okazywać uczuć ani mówić otwarcie.

<Luna>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę, nie spam w komentarzach i nie reklamuj bloga w miejscu do tego nieprzeznaczonym - to będzie karane usunięciem twojej uwagi. Nie zapominaj też o zasadach interpunkcji i ortografii! ;)