wtorek, 29 listopada 2016

Od Hache C.D Luny

Nie powiem coraz lepiej się z nią dogadywałem. W sumie miałem wrażenie ,że dziewczyna lubi mnie coraz bardziej tak jak ją. Ale nie byłem pewien czy to po prostu nie rodzi się przyjaźń.
Kiedy byliśmy już na miejscu i weszliśmy do środka dało się poczuć ten świąteczny klimat.
Było tam bardzo ładnie a restauracja miała swój urok. Było troche ludzi to dobry znak.
Kiedy podeszła kelnerka Luna zamówiła Margaritę i wodę niegazowaną. Ja zaś po przejrzeniu Menu zdecydowałem się na hawajską i Colę. Musieliśmy 30 minut czekać.
-Dziękuje
-Za co ?
-Że,wspomniałaś swojej mamie o Klejnocie
-Po prostu uznałam,ze się z nim dogadasz a nikt się nie miał chęci nim zająć
-Nie dzwię się
-A co tobie tez nie odpowiada ?
-No co ty .. co prawda cwany jest i stanowi wyzwanie ale jest genialny podczas jazdy grupowej stawał mi dęba co chwila i brykał przy za kłusowaniu a w galopie szkoda gadać co się działo zleciałem kilka razy z niego ale było do opanowania
Dziewczyna lekko się zaśmiała
-Wiedziałam,że ty się nie zniechęcisz .. ale jak weźmiesz go w teren aby się pościągać to Follow i Faldo  przy nim wymiękają
Na mojej twarzy pojawił się ogromny uśmiech
Luna zaczęła się ze mnie śmiać
-Co ?
-Wiesz jak Ci się oczy świecą jak to powiedziałam
-Dziwisz się kocham takie konie..
-To najlepsze jak widać przed tobą
Akurat przyszła kelnerka z naszym zamówieniem zabraliśmy się za jedzenie.
-Ale pyszna -powiedziałem
-Serio ? spróbuj mojej-dała mi kawałek a ja jej mój kawałek
-Serio twoja tez ..
-To najlepsza pizzeria-powiedziała
-Zgadzam się z tobą
Za nim zjedliśmy to minęła dobra godzina ja swoją wsunąłem cała a   Luna zostawiła kawałek swojej ale ja nawet nie dałem rady dokończyć po niej. Kelnerka zabrała brudne talerze a my wzięliśmy jeszcze po Coli i wodzie aby posiedzieć w ciepłej restauracji pogadać i miło spędzić czas.
-Dobra kolacje Ci odhaczam a buziaka kiedy dostanę -uśmiechnąłem się łobuzersko

<Luna>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę, nie spam w komentarzach i nie reklamuj bloga w miejscu do tego nieprzeznaczonym - to będzie karane usunięciem twojej uwagi. Nie zapominaj też o zasadach interpunkcji i ortografii! ;)