wtorek, 29 listopada 2016

Od Esmy CD Thomas’a

Razem patrzyliśmy w gwiazdy aż w końcu pocałowaliśmy się. Nie wiedziałam co zrobić. To był dla mnie nagły zwrot akcji. Byłam jednocześnie wściekła jak i ulżylo mi na sercu. Gdy pocałunek się skończył,zaczęłam się śmiać. Thomas popatrzył na mnie. A ja uciekłam do stajni. Po chwili byłam już na Draculi a Thomas pobiegł po Faldo. Galopowałam przez ciemny las. Thomas zaraz mnie dogonił. Kierowałam konia w stronę plaży. Zsiadłam z niego i położyłam się na plaży. Chłopak przyjechał zaraz i siadł obok mnie.
-Gdzie uciekłaś?- zapytał.
-No wiesz. Musiałam całą sytuacje przemyśleć.- powiedziałam.
Położyliśmy się przy świetle gwiazd. Ja po pewnej chwili byłam już w objęciach Morfeusza. Rano obudziło mnie rżenie konia. Mojego konia. Wstałam i przetarłam oczy. Thomasa nigdzie nie było.
-Thomas?!- zawołałam.
Dracul podkłusował do mnie, wsiadłam na niego i galopem pojechałam do stajni. Thomas stał w boksie konia i czyścił Faldo.
-Gdzie pojechałeś?!- krzyknęłam. Zapewne obudziłam i wszystkich śpiących w stajni (z dziwnych powodów).
-Musiałem cos załatwić…- rzekł spokojnie.Na jego twarzy malował się smutek, nie wiedziałam dlaczego.
Nie odezwałam się. Zaprowadziłam konia do stajni i poszłam do akademika. Przebrałam się o poszłam na śniadanie. Następnie był teren. Wzięłam Ideal. Wiedziałam, że do będzie pierwszy teren na Ideal, będzie to dla mnie nowość. Pojechalismy w teren. Było spoko. Wróciłam do stajni. Oporządziłam klacz i wyszłam ze stajni. Oparłam się o bramkę maneżu i patrzyłam jak Lily lonżuje swojego nowego konia. Za sobą usłyszałam głos Thomas’a.
-Cześć…- powiedział.
Odetchnęłam i odwróciłam się w jego stronę.
-Czemu pojechałeś?-zapytałam.
-Mówiłem już. Musiałem coś zrobić.- odpowiedział.
Jego odpowiedź mnie nieusatysfakcjonowana. Ale odetchnęłam z ulgą i objęłam go. On objął mnie również. Nie obchodziło mnie, że połowa uczniów i instruktorów nas widzi. Teraz byliśmy tylko ja i on.

NIE PACZCIE NA TO OPKO


<Thomas?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę, nie spam w komentarzach i nie reklamuj bloga w miejscu do tego nieprzeznaczonym - to będzie karane usunięciem twojej uwagi. Nie zapominaj też o zasadach interpunkcji i ortografii! ;)