wtorek, 29 listopada 2016

Od Caleba C.D Sarah

Zerwałem się rano zazwyczaj mi się to nie zdarza a dzisiaj kolosalnie zaspałem. Tak to jest jak nie ma psa w pokoju tylko na noc zostaje na dworze i się gdzieś wałęsa. Zazwyczaj to Anand wskazuje mi na łózko i budzi do skutku. Ogarnąłem się i wyleciałem z pokoju wpadłem na jakąś dziewczynę.
Nie chciało mi się przepraszać,z resztą nie jestem jakiś super wychowany i nie będę przepraszał każdego kogo popchnę. Wpadłem na stołówkę zgarnąłem dwie kanapki i sok. Zjadłem w biegu i byłem w stajni wziąłem sprzęt Avatari i zacząłem czyścić szybko siodłać i już po chwili byłem na grzbiecie klaczy. Ruszyłem na parkur spóźniłem si.ę dobre 10 minut na jazde
-Przepraszam zaspałem
-Ten raz Ci daruje rozstępuj klacz na tej połowie
Grupa wykonywała pierwsze ćwiczenia a ja przystopowywałem Avatarii
Potem instruktorka kazała mi dołączyć i robić to co reszta. Avatari to młoda klacz i nie ogarnia wszystkie jeszcze tak jak bym chciał. Czeto sie myli i popełnia błędy no cóż taki urok.
Po jeździe rozsiodłałem klacz i wypościłem na Pastwisko.
Podszedł do mnie Hache i Ryan
Wyciągnąłem fajki i poczęstowałem kupli zapaliliśmy po czym śmialiśmy się bardziej z tego że Luna i Hayley nie mogą się dogadać
-Dobrze,ze nie mam dziewczyny
-Ja tez nie mam -powiedział Hache
-Taaa kwestia czasu a Luna będzie twoja ..-zaśmiałem się
-Ktoś Cie obserwuje -szepnął Ryan
Zerknąłem na dziewczynę  szczupła blondynka niezbyt wysoka
-Gdzieś ja widziałem -zwrócięłm się do nich
-Jest nowa wiec nie wiem gdzie ..-odparł Hache
Nagle podleciał Ananad i skoczył na mnie
-Tu jesteś łajzo pies miał piłkę w pysku i podleciał do blondynki
-Ryan zobaczył Hayley i poszedł do niej a Hache szykował sobie konia na jazdę.
-Anand ! -krzyknąłem na psa
Ten zostawił piłkę i podleciał do mnie
Dziewczyna podeszła do mnie
-Emmm masz to twojego psa -podała mi piłkę
-Dzieki .. czy my się znamy ?
-Nie ..
-Kojarze Cię ..
-Wpadłeś na mnie rano i nie raczyłeś przeprosić
-Aha .. dobra Caleb ..
-Sarah
-W takim razie nowa jesteś
-Tak ..
-Znasz okolice stajnie akademie ?

<Sarah> 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę, nie spam w komentarzach i nie reklamuj bloga w miejscu do tego nieprzeznaczonym - to będzie karane usunięciem twojej uwagi. Nie zapominaj też o zasadach interpunkcji i ortografii! ;)