sobota, 24 grudnia 2016

Od Jennefer cd Naomi

- Wygrałam!! - zawołałam ledwo zipiąc.
- To świetnie! - ucieszyła się Naomi.
- A jak się czujesz? - zapytałam.
- Coraz lepiej. - stwierdziła. Rozmawiałyśmy długo, jednak po pewnym czasie zapytałam:
- Jedziemy w teren?
- Nieeee... Może lepiej Cross? - zaproponowała Naomi.
- Świetny pomysł. - odparłam. Natychmiast pobiegłyśmy do stajni osiodłać konie. W stajni było przyjemnie ciepło. Wyprowadziłam Avene Tsuki i ją osiodłałam. Wskoczyłam na konia i lekko opadłam w siodle.
- Jedźmy. - powiedziałam. Wyjechałam przez ogromne drzwi w stajni. Po chwili Naomi siedziała na koniu obok mnie. Popędziłam klacz w stronę lasku, ponieważ tor znajdował się za laskiem. Jechałam galopem przez ośnieżone dróżki.
- Dalej! Do cwału! - zawołała Naomi. Natychmiast przyśpieszyłam konia.
- Prześcignij mnie! - zawołam do dziewczyny.
- Zaraz cię prześcignę! - odpowiedziała Naomi.
- Jeszcze czego! - zażartowałam.
- Zaraz się przekonasz! - odpowiedziała.

< Naomi?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę, nie spam w komentarzach i nie reklamuj bloga w miejscu do tego nieprzeznaczonym - to będzie karane usunięciem twojej uwagi. Nie zapominaj też o zasadach interpunkcji i ortografii! ;)