czwartek, 29 grudnia 2016

Od LilyC.D Shawn

Ratując się przed kolejnym pociskiem wodnym z ręki Shawna wskakując na Moon wywaliłam się z drugiej strony uderzając głową o spory kamień.
-Wszystko ok?- zapytał z niepewnością w głosie.
-Tak... Tylko... Ugh... Krew... Wszystko w porządku. Wracajmy.- uśmiechnęłam się sztucznie. Najwyraźniej uwierzył ku mojej uciesze. Wsiadłam z powrotem na Moon, kiedy on dosiadł Demeter i wróciliśmy do akademii gadając po drodze jak najęci. Dawno po tak krótkim czasie nie złapałam z nikim kontaktu.

~*~*~*~

-Chodź, tu mamy stołówkę. Nie spóźniliśmy się na obiad. Cud!- ucieszyłam się. Może i się nie spóźniliśmy, ale został tylko jeden wolny stolik - obok Bridget. Nosz kur*a No...
-Masz plan ucieczki?- zapytał szeptem chwytając za talerz ze spaghetti. Uśmiechnęłam się.
-Ja nie uciekam... Będzie przeszkadzać, skończy z... albo lepiej nie będę nic mówić, tylko zostawię ci niespodziankę.
-Jak wolisz- zajęliśmy miejsca przy stoliku. Co jakiś czas było słychać piskliwy rechot tapeciary.
-Hej, jak nazywa się twoja szczotka?- odwróciła się.
-Widać, że jesteś bystra jak woda w kiblu.- przewróciłam oczami.
-Widelec.- dokończyła nie zwracając uwagi na mój komentarz i zaczęła się śmiać. Miarka się przebrała... Wstałam razem z naczyniami i z całym impetem wylałam reszty kompotu z wiśni.
-Nie mów za dużo bo ci się zęby spocą.- słodko się uśmiechnęłam na pożegnanie. -Shawn idziesz?- wybudziłam chłopaka który stał osłupiały. Pokiwał szybko głową i skierował się za mną do salonu. Towarzysz postanowił tylko zmienić buty z oficerek na trampki... Jakież było jego zaskoczenie kiedy poczuł coś... miękkiego i ciepłego... Spanikowany wyjął pospiesznie stopę i obejrzał skarpetę. Przypatrywałam się z rozbawieniem.
-Kur*a... Kot mi narobił do butów!!!- wydał jęk. Zaśmiałam się szczerze.

Shawn?
Uprzedzałam...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę, nie spam w komentarzach i nie reklamuj bloga w miejscu do tego nieprzeznaczonym - to będzie karane usunięciem twojej uwagi. Nie zapominaj też o zasadach interpunkcji i ortografii! ;)