środa, 9 sierpnia 2017

Nowe pokoje!

Dobra, decyzję podjęłam szybciej niż się spodziewałam.
Już godzinę po dodaniu poprzedniego postu, możecie zobaczyć nowe świeżutkie pokoje!
Jest ich zdecydowanie mniej (nawet nie o połowę well) przez co jest zdecydowanie schludniej. 
Zamiast zdjęć pokoi i łazienek, macie jedynie numer pokoju (od 1 do 30), opis w jakiej kolorystyce jest ów pokój i liczbę mieszkańców. Dzięki temu drugiemu bardziej pobudzimy waszą wyobraźnię co do wystroju!
Od dziś dobierać pokój będą administratorzy, chyba że ktoś wyrazi szczególną chęć bycia z kimś w pokoju. Dozwolona jest zmiana lokum, zresztą wszystko tak samo jak w rzeczywistości 8).
W tym momencie przysięgam że dobierałam na chybił trafił, jedynie przeleciałam szybko wzrokiem poprzednie pokoje i sprawdziłam mniej więcej kto z kim był wcześniej by nie mieszać szczególnie w opowiadaniach. Zapewne i tak udało mi się coś zmienić, ale no cóż.
A podpasując się do tego że ostatnio zauważyłam że były zmienione niektóre tereny, uznajmy że został zbudowany nowy budynek akademika! Zapraszam więc do zapoznania się ze swoimi nowymi współlokatorami ;p
~Znowu Edward.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę, nie spam w komentarzach i nie reklamuj bloga w miejscu do tego nieprzeznaczonym - to będzie karane usunięciem twojej uwagi. Nie zapominaj też o zasadach interpunkcji i ortografii! ;)