sobota, 26 sierpnia 2017

Od Holiday C.D Esmeraldy

Jechaliśmy tak może z dziesięć minut. Rozmawiałyśmy o różnych głupotach i ludziach, którzy uczęszczają do akademii. Miałyśmy sporo wspólnych znajomych, jak się okazało. Nie, żeby miało to nam w czymś pomóc.
- Zatrzymujemy się tutaj? - spytałam rozbawionym głosem po opowiedzianym przez Esmę kolejnego głupiego wydarzenia z jej życia.
Dziewczyna zastanowiła się chwilę.
- Wydaje mi się, że już za parę minut będzie ładniejsze miejsce na spędzenie czasu... - i to mówiąc, przyspieszyła klacz do kłusa. Nie zastanawiając się długo, ruszyłam za nią. Miała rację- nie minęło pięć minut, a trafiliśmy na całkiem ładną polanę. Nie dużo było tam trawy, ponieważ większość ziemi była pokryta chwastami, a na środku mieściło się niewielkie jeziorko (o ile można było je tak nazwać...).
- Ale ślicznie! - szepnęłam.
- Odkryłam to miejsce jakiś czas temu. Jak się jest samemu, to fajnie jest tak po prostu usiąść i pomyśleć nad swoim życiem. - zsiadła z konia. Poszłam w jej ślady. Nastąpiła wymiana końmi. Pogłaskałam Sydney lekko po chrapach i podeszłam bliżej wody. Klacz z chęcią wsadziła kopyto do jeziorka. A widząc moją niepewność, potrąciła moje ramię pyskiem. Westchnęłam ciężko i zdjęłam buty, żeby znaleźć się w zimnej wodzie. Chwilę stałam tak w ciszy, ale po chwili usłyszałam głośny głos:
- Chodź tu! - natychmiast odwróciłam się w tamtym kierunku. Esma stała na środku jeziorka. Chwilę zajęło mi, zanim zorientowałam się, że stawia kroki na pomoście. Nie myśląc, zostawiłam Sydney przy wodzie i ruszyłam do koleżanki. Okazało się, że pomost położony był w głębi trzcin, przez co nie widać było wejścia. A co lepsze: nie wyglądał, jakby liczył sobie 100 lat i jakoś jeszcze się trzymał. Tak czy siak, za każdym razem ostrożnie stawiałam stopy na deskach. Esma usiadła tyłem do mnie i zamknęła oczy. Korzystając z sytuacji, cicho popchnęłam ją do wody, a ona wpadła do niej z cichym piskiem.
- Kurde! - jestem pewna, że jej głos było słychać kilometry stąd. - Zabiję Cię, Holiday, zabiję! - wyszczerzyłam się do niej w uśmiechu.
- Chciałabym to zobaczyć. - wystawiłam do niej rękę. Przyjęła ją z ulgą i zaczęła wychodzić z zimnej wody. W ostatniej chwili kiedy myślałam, że wyjdzie już na pomost, mocno mnie szarpnęła, przez co wylądowałam obok niej.
Naprawdę, w myślach już planowałam zemstę. Sydney, która od jakiegoś czasu przyglądała nam się z ubocza, weszła głębiej do wody. Złapałam się rękami desek pomostu i resztkami sił próbowałam podnieść się na nim, ale niestety szybko spotkało się to z niezamierzonym efektem i wpadłam jeszcze głębiej do wody.
- Daj, pomogę - Esma wywróciła oczami. Na szczęście pomoc była szczera, skończyło się tak, że pomogła mi prędko wejść, a potem sama się wspięła.
- Pomożesz mi wsiąść? - spytałam, kiedy znalazłam się już przy koniu.
~*~
Niesamowite jak niewiele czasu człowiek potrzebuje, jak się spieszy. Wcześniejsza droga zajęła nam całkiem duży kawał czasu, gdyż większość przestępowałyśmy (zabić, jeśli źle napisałam...) i przegadałyśmy. Teraz minęła jakaś połowa tamtego czasu. Przez cały czas trzęsłyśmy się obie -razem z Esmeraldą- z zimna.
Kiedy dojechałyśmy do akademii, żadna z nas nie zwróciła uwagi na drugą, za bardzo zajęte byłyśmy zaaferowane zimnem. Na końcu dopiero wymieniłyśmy się paroma zdaniami.
- Nie prosiłam się o wrzucenie do wody. - jęknęła.
- Ja też nie, ale najwidoczniej nikt mnie o zdanie nie pytał. - ostatecznie skończyło się na tym, że tylko Sydney pokochała całe zajście. Koń Esmy nie był nami w ogóle zainteresowany, za to moja klacz zdawała się śmiać z tej całej sytuacji.
Wróciwszy do pokoju, jedyne co zrobiłam to przebrałam się w ciepłe dresy, trzy bluzki i bluzę i położyłam się do łóżka pod ciepłą kołdrę, żeby poczytać książkę. Przy okazji zgarniając Celeste z mojej poduszki.
<Esma? Tak, wiem. Wszystko, co do słowa schrzaniłam, ponadto czekałaś na odpis prawie pół roku, ale weź mnie nie zabij, albo się postaraj... -,->

Holiday, jeszcze jedno słowo, a naprawdę Cię zabije. Odpiska jest cudna c:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę, nie spam w komentarzach i nie reklamuj bloga w miejscu do tego nieprzeznaczonym - to będzie karane usunięciem twojej uwagi. Nie zapominaj też o zasadach interpunkcji i ortografii! ;)