wtorek, 16 stycznia 2018

Od Lauren C.D Riley

-Tak... Dopiero przyjechałam.-podrapałam się po karku. Szukam pani Rose.-uśmiechnęłam się z zakłopotaniem.-Wiesz może gdzie ją znajdę?
-Ym Lauren... Wzywają na plan, poradzisz sobie? Wpadnę za tydzień.-jęknął mój brat, ukazując się w drzwiach boksu.
-Tak szybko...? Okey...-przytuliłam go-Chwila! Gdzie moja maniery? Jestem Lauren O'Brien, a to mój brat, Dylan, który właśnie mi ucieka.-zachichotałam, mimo że bardzo się bałam co będzie, kiedy już pojedzie.
-Miło mi, jestem Riley, Riley Black.-posłała nam ciepły uśmiech.-Chodź, pomogę ci z walizkami i zaprowadzę do pani Rose. Spodoba ci się tu.-poklepała mnie po plecach i wszyscy udaliśmy się w stronę samochodu. Dyl jeszcze raz się pożegnał, po czym wsiadł w auto i odjechał. Stałam teraz na podjeździe i patrzyłam na oddalające się ciągle auto.
-Idziemy?-z zamyślenia wyrwała mnie Riley.
-Jasne, chwyciłam torbę i dwie walizki, a moja nowa koleżanka wzięła pozostałą jedną. Zostawiłam je przed drzwiami do biura, które pokazała mi dziewczyna i nieśmiało zapukałam.
-Pójdziesz ze mną?-w oczekiwaniu na pozwolenie na wejście szepnęłam do brunetki.
-Pewnie.-posłała mi przyjacielski uśmiech i po usłyszeniu krótkiego "proszę" weszłyśmy do biura.
-Dzień dobry.-powiedziałyśmy w tym samym czasie.
-Cześć Riley, cześć... ty jesteś Lauren, prawda? Przed chwilą rozmawiałam z twoim tatą przez telefon, siadajcie.-uśmiechnęła się, a my zgodnie z jej poleceniem usiadłyśmy. Kobieta powoli przeglądała dokumenty, co chwilę na mnie zerkając.-Jeździłaś już konno?-zapytała po chwili. Pokiwałam energicznie głową.
-Tak, jeżdżę, praktycznie odkąd skończyłam jedenaście lat. Jestem obeznana w obyciu z końmi i podstawami jeździectwa, dotychczas jeździłam tylko western i brałam udział w zawodach barrel racing. Teraz chciałabym się uczyć jeździectwa klasycznego.-podsumowałam i czekałam na reakcję właścicielki akademii.


<Riley? Bezwen, bezwen, bezwen... XD>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę, nie spam w komentarzach i nie reklamuj bloga w miejscu do tego nieprzeznaczonym - to będzie karane usunięciem twojej uwagi. Nie zapominaj też o zasadach interpunkcji i ortografii! ;)