poniedziałek, 8 stycznia 2018

Wyniki Eventu

Witajcie!
Event dobiegł końca. Bardzo podobały mi się wasze opowiadania, jednak musiałam wybrać. Postanowiłam, iż pierwsze miejsce będzie tylko jedno... Nie przedłużając:
1 miejsce: Naomi
2 miejsce: Gale
3 miejsce: Ada
A więc coś o opowiadaniach.
Przy czytaniu opowiadania Naomi uśmiałam się niesamowicie, zwłaszcza akcja z Nilayem. Prócz tego, opowiadanie było związane z tematem, ciekawe, nie zasnęłam przy jego czytaniu, mnie bardzo łatwo znudzić. Przy tym było najdłuższe.
Opowiadanie Gale'a rozbroiło mnie, gdy o Esma bawiła się jego rozporkiem, lub gdy to Gilbert Blythe zapytał, co się stało z colą i wódką. Ciekawe, z humorem, długie, związane z tematem
- tak opiszę to, co zapodał nam Gale.
Opowiadanie Ady, która świetnie opisała swój ubiór. Jedno mnie tylko zasmuciło - nie mogłam znaleźć tam humoru :c. Choć brak w nim było zawiłej akcji, opowiadanie bardzo mi się spodobało, i mogłoby wygrać.
Skoro wszystkie opowiadania mi się podobały, to dlaczego akurat tak przydzieliłam? Długość, to doprowadziło do wygrania Naomi. Mam nadzieję, że nie zniechęcicie się do pisania, a ja gratuluję zwycięzcom!
~Wasza adminka, Esmeralda


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę, nie spam w komentarzach i nie reklamuj bloga w miejscu do tego nieprzeznaczonym - to będzie karane usunięciem twojej uwagi. Nie zapominaj też o zasadach interpunkcji i ortografii! ;)