piątek, 29 grudnia 2017

Podsumowanie eventu

Gdy z nieba lecą płatki białe
Kiedy cieszą nawet rzeczy małe
Cały świat się raduje
W Akademii się świętuje
Tu choinka ozdobiona
A Naomka jak to ona
Wywaliła się na piasku
Nie obejdzie się bez wrzasku
Ale Esma kawał drania
Już by rwała się do lania
Czapki czerwone
Lampki kolorowe
Prezentów milion
Cukierków bilion
Każdy śpiewa, się raduje
Na twarzach uśmiech się maluje
Wszystkie spory poszły w kąt
Życzę Wam wesołych Świąt
Dużo ciepła i miłości
Oraz bardzo wielu gości

~Lenka

Przepraszamy wszystkich jeszcze raz za takie opóźnienia - ale list od Mikołaja do Leny dotarł dopiero dzisiaj, a bez niego podsumowania by nie było :')

Kalendarz adwentowy

Esma - 19 czek. - 38 p.
Riley - 3 czek. - 6 p.
Rhaea - 5 czek. - 10 p.
Gale(Kat) - 9 czek. - 18 p.
Lena - 9 czek. - 18 p.
Ada - 2 czek. - 4 p.

Jeszcze raz dziękujemy wszystkim za udział!

Świąteczna Przygoda

Mikołaj kazał przekazać Ci następujący list:

Dom Świętego Mikołaja, 25 grudnia 2017 r.

Droga Leno!
Zacznijmy od tego, że świetnie sobie poradziłaś - no, no, no, nie spodziewałbym się, że potrafisz być taka uczynna! Z tego też powodu postanowiłem dać Ci pod choinkę to, co chciałaś - ale widocznie nie ufasz staremu, dobremu dziadkowi i postarałaś się o to sama. W takim razie, dostaniesz trochę kasy - 35 punkcików do kieszonki. Zauważyłem, że babcie tak zawsze robią, no nie, starzeję się... Podoba się?

Pozdrawiam
Święty Mikołaj

P.S. Prezenty razem z tym listem pewnie przyjdą trochę później, nie martw się z tego powodu.

Mamy nadzieję, że cieszysz się z nagrody :D Opka, które napisałaś, też wstawiliśmy niżej.

Ale jak to? Jeszcze jeden list i paczka...


Dom Świętego Mikołaja, 25 grudnia 2017 r.

Droga Riley!
Nie wysłałaś do mnie, listu, wiem... Ale doszły mnie słuchy, co chciałaby dostać - w końcu akurat tobie się należy. Nie stać mnie na takie luksusy, nawet na jakże tańszą willę we Włoszech, ale mam dla Ciebie coś lepszego!
Podobny obraz
Makieta domku w górach! Gór akurat nie uchwyciło, ale przysięgam, że w paczce są po drugiej stronie.
No i jak, fajna? Mam nadzieję, że tym prezentem zaspokoiłem twoje nadzwyczaj wymagające wymysły i za rok poprosisz o coś mniej wybrednego.

Pozdrawiam
Święty Mikołaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę, nie spam w komentarzach i nie reklamuj bloga w miejscu do tego nieprzeznaczonym - to będzie karane usunięciem twojej uwagi. Nie zapominaj też o zasadach interpunkcji i ortografii! ;)