wtorek, 30 sierpnia 2016

Od Oliviii "Zakup sprzętu i jedzenia dla Oxera "

Nie chciałam aby Oxer chodził w starych rzeczach Wizji uciułałam ostatnio trochę pieniędzy i postanowiłam wybrać się na zakupy do sklepu jeździeckiego. Przy okazji może kupię też jedzenie dla Wizji. Wsiadłam w samochód wzięłam ze sobą Devi gdyż jesteśmy niemal nie rozłączne.
Po 1,5 h byliśmy w sklepie jeździeckim wysiadłam z Auta   wypościłam Devi a ta poszła załatwić swoje potrzeby po czym położyła się pod samochodem. Weszłam do sklepu i rozglądałam się znalazłam kilka ogłowi i wybrałam jedno z nich





















Potem poszłam szukać czapraków i ochraniaczy przy okazji zgarnęłam kantar i nausznik,derki,siodło owijki,uwiąz


















 






Na koniec poszłam do stoiska z paszą dla Wizji i Oxera oraz smakołyki i Musli
Zatargałam wszystko do Auta ledwo się pomieściłam, Devi wskoczyła na miejsce pasażera obok mnie.  Byłąm zmęczona po zakupach. Napisałam do brata aby pomógł mi się ze wszystkim zabrać.
Poodnosiliśmy wszystko na swoje miejsce. Poszłam do stajni dałam kilka smakołyków dla Wizji i  Oxerowi ..


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę, nie spam w komentarzach i nie reklamuj bloga w miejscu do tego nieprzeznaczonym - to będzie karane usunięciem twojej uwagi. Nie zapominaj też o zasadach interpunkcji i ortografii! ;)