środa, 31 sierpnia 2016

Od Molly C.D Ryana

- Mogę jechać z tobą? - spytałam, chodź byłam pewna odpowiedzi.
- Właściwie to możesz - odparł chłopak.
Odpowiedź mnie trochę zdziwiła. Uśmiechnęłam się. Chłopak podał mi kask. Założyłam go i usiadłam z tyłu na motorze. Chłopak ruszył.
*40 minut później*
Byliśmy przed jakimś klubem. Zostawiłam kask na motorze. Weszliśmy do środka. Grała głośna muzyka. Rzadko chodziłam na imprezy ... naprawdę rzadko. Rozglądnęłam się dokładnie po klubie.
- Dziwki - powiedziałam patrząc się na kilka dziewczyn. Ubrane były w prześwitujące rajstopy i staniki.
- Zachwuj się - chłopak szturchnął mnie ramieniem.
Usiadłam na kanapie i wyjęłam telefon. Zrobiłam zdjęcie tym dziewczynom i wysłałam je do mojej koleżanki ''Tak bawią się osoby w tej dziurze''. Ryan zobaczył co robię i zabrał mi telefon po czym usmiechnął się:
- Oddam ci go po imprezie.
- Oddaj! - krzyknęłam.
- Nie - odparł i schował go do kieszeni.
- To jest moja własność - powiedziałam.
- Później ci go oddam - zaśmiał się.
- Oddasz mi go teraz - zarządałam.
Usłyszałam dźwięk przychodzacego SMS'a

Ryan?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę, nie spam w komentarzach i nie reklamuj bloga w miejscu do tego nieprzeznaczonym - to będzie karane usunięciem twojej uwagi. Nie zapominaj też o zasadach interpunkcji i ortografii! ;)