środa, 31 sierpnia 2016

Od Ryana Cd Caroline

Dziewczyna wydawała się sympatyczna zawsze osoby które szanują mojego przyjaciela od razu inaczej traktuje. Poszedłem do pokoju i napiłem się wody oraz zjadłem dwa jabłka a Riki dostał smakołyki. Poszedłęm zapalić a w stajni słyszałem tylko
-Wings noga !!
Podszedłem do boksu i zobaczyłem blondynkę
-Pomóc ?
-Jeśli możesz
Wszedłem do boksu i uniosłem nogę klaczy i wyczyściłem to samo z resztą
-Czemu tobie podaje a mi  nie ?
-Bo wie,ze jak nie poda to sam sobie wezmę
Osiodłałem jej przy okazji klacz po czym dziewczyna spojrzała na mnie
-Dziekuje za pomoc
-Nie ma za co
Po chwili poszedęłm do paszarni musiałem nieco zdobyć rozeznania tak samo w siodlarni
Obserwowałem trening grupy a potem poszedłem do koni na pastwisko  i poczęstowałem kilkoma jabłkami. Po powrocie zapaliłem papierosa i pomogłem przy koniach tym co rozsiodływali w tym też Caroline ..
-Dzięki za pomoc ..
-Spoko ..
-Może wpadniesz na film-spytała
-Spoko jak coś to po kolacji w pokoju 16
-Okey
Po kolacji wyszedłem z Rikim a potem poszedłem pod prysznic ubrałem szare dresy i biała koszulkę po czym zapukałem do pokoju dziewczyny ..

<Caroline>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę, nie spam w komentarzach i nie reklamuj bloga w miejscu do tego nieprzeznaczonym - to będzie karane usunięciem twojej uwagi. Nie zapominaj też o zasadach interpunkcji i ortografii! ;)