wtorek, 30 sierpnia 2016

Od Ryana Cd Meg

Zgasiłem silnik a potem zdjąłem kask zapaliłem fajka i patrzyłem na dziewczynę. Kiedy skończyła założyłem ponownie kask i pojechałem zaparkować motor. Poszedłem do pokoju wziąłem prysznic i przebrałem się. Zerknąłem na zegarek i poszedęłm na kolację uwinąłem się szybko i znowu poszedłem do pokoju zabrałem Rikiego na spacer szedł powoli kulał i przejście 400 metrów zajęło nam około 30 minut. Wziąłem psa na ręce i zaniosłem do pokoju kładąc na łóżko.
Odpaliłem laptopa i posiedziałem nieco na portalach społecznościowych. Gdy już zrobiłem się senny zgasiłem laptopa i   zasnąłem.
Rankiem obudziło mnie skiełbaszenie dałem Rikiemu zastrzyk i poszedłem do ogrodu z nim. Po 15 minutach wróciłem do pokoju z psem na rękach i poszedęłm na śniadanie. Znowu wpadłem do pokoju przebrałem się w strój do jazdy konnej i poszedęłm na trening dostałem tym razem Rosabell.
Po treningu znowu poszedłem się przebrać i nieco odświeżyć. Dałem psu jedzenie i wodę po czym zszedłem zapalić ...

<Meg,brak weny>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę, nie spam w komentarzach i nie reklamuj bloga w miejscu do tego nieprzeznaczonym - to będzie karane usunięciem twojej uwagi. Nie zapominaj też o zasadach interpunkcji i ortografii! ;)