środa, 31 sierpnia 2016

Od Ryana Cd Molly

Po tym jak dziewczyna wyszła postanowiłem jeszcze zagrać kilka ulubionych utworów.
Kiedy nagle zawołał mnie Caleb gdyż konie rozwaliły ogrodzenie przy pastwisku.
Wyszedłem wraz z nim zdjąłem koszulkę gdyż było gorąco .. oboje zabraliśmy się do naprawiania ogrodzenia w między czasie usłyszałem znajomy głos Molly która bezczelnie potraktowała Lunę
Przykręciliśmy ostatnie śruby napiłem się wody a resztę wylałem na włosy i przeczesałem je ręką
Czułem na sobie czyjś wzrok przez chwilę .. obejrzałem się na płocie siedział Molly
-Słyszałem jak potraktowałaś Lunę
-Masz jakiś problem to nie twoja sprawa ?
-A nie twoja ten płot jest świeżo malowany
Zeskoczyła jak poparzona drąc się
-Cholera jasna, kur*a nie mogłeś dać karteczki albo czegoś !! odkupisz mi ciuchy-uderzyła mnie w twarz .. Mój wzrok pełen tajemniczości stał się pełen grozy. "Ja Cię kur** nauczę "
Złapałem ją i zatknąłem jej buzię ręką przytrzymałem mocno znalazłem kawałek taśmy i zakleiłem jej buzię ręce związałem za jej plecami a oczy zasłoniłem czarną bandamką zaniosłem ją do piwnicy
tam posadziłem i przywiązałem do krzesła jej ręce i nogi
















Dziewczyna szarpała się i rzucała ale nie robiło to na mnie wrażenia,żadna niunia nie będzie mnie biła po twarzy lekko przejechałem dłonią po jej ramieniu i ręce,dostała gęsiej skurki
-Zabawimy się zwierzaczku-szepnąłem
Machała przecząco głową i usiłowała piszczeć
Przejechałem po jej drugim ramieniu i po ręku
Szarpała się okropnie sprawiała mi radość .. chętnie bym ją rozebrał zgwałcił i zostawił ale musiałem się powstrzymać za dużo kosztował mnie przyjazd tutaj
-Chcesz abym Cię uwolnił
Kiwała głową
-To mnie przeproś ale ładnie i szczerze
Odkleiłem taśmę z jej ust
-Jesli tylko zaczniesz się drzeć i wołać o pomoc to nie wyjdziesz stąd już nigdy i nie ujrzysz świta ..

<Molly, tak zadarłaś ze złym Ryanem .. współczuje >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę, nie spam w komentarzach i nie reklamuj bloga w miejscu do tego nieprzeznaczonym - to będzie karane usunięciem twojej uwagi. Nie zapominaj też o zasadach interpunkcji i ortografii! ;)