środa, 31 sierpnia 2016

Od Suzi C.D Jake'a

- Ok
- Jesteśmy na miejscu madame
Za śmiałam się. Jake wysiadł z samochodu i otworzył drzwi.
- Dziękuję
- Proszę madame.
Znów śmiałam się. Najpierw weszłam do sklepu w którym były markowe buty. Przejrzałam buty damskie, a Jake oglądał męskie. Miałam ze sobą 7 stówek więc mogłam kupić drogie buty. Przymirzyłam buty firmy nike i puma. Wybrałam szaro białe nike. Podeszłam do kasy. Z mną staną Jake. Gdy zapłaciłam odeszłam od kasy stanęłam przed wejściem i poczekam na mego towarzysza. Potem poszliśmy do sklepu sportowego. Miałam zamiar kupić sobie 5 kilowe ciężarki.
Od razu znalazłam. Były w kilku kolorach. Ja wybrałam błękitne. Poszłam jeszcze po mate do ćwiczeń również błękitną. Wzięłam jeszcze koszulkę i getry do ćwiczeń. Podeszłam do Jake.
- I co znalazłeś?

Jake?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę, nie spam w komentarzach i nie reklamuj bloga w miejscu do tego nieprzeznaczonym - to będzie karane usunięciem twojej uwagi. Nie zapominaj też o zasadach interpunkcji i ortografii! ;)