środa, 31 sierpnia 2016

Od Ryana Cd Molly

Podszedłem do znajmych po czym rozmawiałem oczywiscie po chwili już nie było Molly.
Wyszedłem przed klub i spotkałem ją czekała na Taxi złapałem ją i pociagnałęm za sobą
-Co ty do jasnej chol*y robisz !!
-Daje Ci lekcje zycia
-Piep**e te lekcje odawaj telefon i odpier** się na zawsze !!
Wzruszywszy ramionami po czym oddałem jej telefon od razu odczytała smsy i odpisała a potem wsiadła do auta i wróciła do Akademii ..
Ja bawiłem się z Lily i Luną dalej
-Po co ją tu zabrałes ?
-Nie wiem nudziło mi się
-Tylko psuje chumor wszytskim
-Wiem .. dziwna ropieszczona osoba

*****Następny dzień****

Obudziłem się rankiem napiłem wody i wziąłem prysznic po czym przebrałem się i wyszedłem z Rikim na spacer następnie, śniadanie,ogarnianie koni i moja jazda po jeździe znowu spacer z Rikim a potem leżałem na łóżku i i przeglądałem Fb ..

<Molly,jak chcesz .. nie musisz odpisywać jak nie chcesz >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę, nie spam w komentarzach i nie reklamuj bloga w miejscu do tego nieprzeznaczonym - to będzie karane usunięciem twojej uwagi. Nie zapominaj też o zasadach interpunkcji i ortografii! ;)