piątek, 30 września 2016

Od Castiel'a CD. Helen

Obudziłem się nad ranem, a kątem oka zobaczyłem wtuloną we mnie Helen, która słodko spała. Ostrożnie wyswobodziłem się z jej uścisku i ją przykryłem kocem by nie zmarzła. Czyli jak zwykle ja robię śniadanie? Zaśmiałem się cicho. Co tym razem przyszykować nam na śniadanie? Nie miałem pojęcia... Rissotto! Szybko kupiłem, co potrzeba i zabrałem się do roboty. Chętnie bym został dłużej, lecz obowiązki mnie wzywały. Zostawiłem karteczkę na stole i wyszedłem do pracy. W restauracji " De la Costa" był dzisiaj okropny natłok ludzi. Jednak potem poszedłem do szefa i poprosiłem o miesiąc przerwy w pracy. Następnym krokiem było pójście do dyrektora Akedemii. Wyjaśniłem mój powód, dla którego chciałem na miesiąc opuścić Akdemię.
Znowu to do mnie powróciło. Myślałem, że udało mi się z tym uporać, lecz jednak nie. Znowu czułem się jak śmieć. Wolałem uniknąć by ktoś mnie widział w takim stanie...
*Miesiąc później*
Po miesiącu wróciłem. Trochę się pozmieniało. Atlantic'iem opiekował się nowy chłopak. Brakowało mi go, lecz na pewno mu lepiej z nowym opiekunem. Postanowiłem się najpierw przejść zanim udam się do dyrektora.Spokój i cisza, te dwie rzeczy czasami lubiłem, choć wolałem towarzystwo innych, jednak miesiąc wcześniej nie chciałem z nikim rozmawiać ani nikogo widzieć. Powoli wracam do dawnej formy, z czego jestem rad. Nauczycielka poprosiła mnie bym zajął się tymczasowo pewną klaczą. Ostatnio musiałem zrezygnować z opieki nad Atlantic'iem, bo musiałem na trochę wyjechać. Z wahaniem się zgodziłem.
- Ale od jutra dobrze? - spytałem, na co się zgodziła
Zamyśliłem się i wpadłem na kogoś...
- C-Castiel? - usłyszałem niepewne pytanie kogoś.
Spojrzałem się na dziewczynę, którą była Helen!
- Helen! Miło cię widzieć - powiedziałem lekko się uśmiechając.
- Czemu cię nie było przez miesiąc? - spytała łapiąc mnie za rękę..
- Wiesz... Miałem problemy ze sobą i musiałem wyjechać... Nie chciałem by ktoś widział mnie w tym stanie... - zacząłem....

Helen??? Strasznie cię przepraszam, ale miałam problemy... Ty zdecyduj czy Cas ci powie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę, nie spam w komentarzach i nie reklamuj bloga w miejscu do tego nieprzeznaczonym - to będzie karane usunięciem twojej uwagi. Nie zapominaj też o zasadach interpunkcji i ortografii! ;)