poniedziałek, 26 września 2016

Od Christiana

Przez kilka tygodni zrobiłem sobie przerwę najzwyczajniej w świecie opuściłem akademie i pojechałem do znajomego, który mieszkał w tutejszych stronach. Oczywiście dyrekcja wiedziała o tym czym nie byłem zachwycony. Jednak jakoś przetrawiłem ten fakt i po prostu spędziłam „wakacje” u przyjaciele.
~*~*~*~*~
- Dzięki za gościnę i dobrą zabawę – powiedziałem do Alexa, który jechał samochodem tylko po to by mi pomóc. Gdyż miałem u niego torbę, ja jechałem motorem więc nie za bardzo mogłem ją wziąć. Zabrałem rzeczy od przyjaciela i uśmiechnąłem się do niego.
- Stary, wiesz gdzie mnie szukać jakbyś potrzebował pomocy, co do zabawy… taka tylko z tobą – powiedział i puścił całusa w powietrzu. Wywróciłem oczami, ale mój uśmiech poszerzył się.
- Tak wiem, że mnie kochasz, ja ciebie też, a teraz jedź zanim ci pozwalam – skłamałem w jednej rzeczy. Że go kocham, może i był moim przyjacielem, a nawet i z nim sypiałem, ale ku.wa! Ja i miłość? Uśmiałem się…
- Tsa… niby lubisz buntowników – powiedział i wyszczerzył się do mnie. Otworzyłem drzwi do jego samochodu i wsiadłem do niego szybko, przyciągnąłem do siebie chłopaka i pocałowałem go.
- Lubię, ale ty powinieneś już jechać bo inaczej będę cię posuwał przed tą akademią – szepnąłem mu do ucha i zszedłem z pocałunkami na jego szyje. Zadrżał pod wpływem słów i mojego dotyku co wywołało u mnie uśmiech. Włożyłem dłoń pod jego bluzkę i zacząłem gładzić jego ciało wywołując jego jęk.
- Więc spie.dalaj skarbie – powiedziałem i odsunąłem się od niego. Wyszedłem z jego samochodu i zarzuciłem swoją torbę na ramię, poprowadziłem motor do garażu. Poszedłem do pokoju i rzuciłem torbę na swoje łóżko. Poszedłem wziąć prysznic i przebrać się.

~*~*~*~*~*~
Obudziłem się koło godziny 5… pier.olona bezsenność! Wstałem z łóżka i wziąłem poranny prysznic, przebrałem się i poszedłem pobiegać, jednak przed drzwiami wpadłem na nieznaną mi dziewczynę.

Irina?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę, nie spam w komentarzach i nie reklamuj bloga w miejscu do tego nieprzeznaczonym - to będzie karane usunięciem twojej uwagi. Nie zapominaj też o zasadach interpunkcji i ortografii! ;)