sobota, 17 września 2016

Od Klary

obudziłam się rano, a raczej obudził mnie budzik włączyłam mój telefon i stwierdziłam że za dzwonie do starej koleżanki z mojej pierwszej klasy. Byłam ciekawa czy to będzie nadal jej numer i co robi, dziwne było to że nazywa się tak samo jak Zoe z mojego pokoju. Ale zadzwoniłam i co, okazało się za ona to moja Zoe z pokoju no więc poszłyśmy z Misią i Łapką na spacer nasze szczeniaki się bawiły a my rozmawiałyśmy zastanawiałam się czy powiedzieć jej o mojej blue lady .Jak wracałyśmy do pokoje to powiedziałam jej żeby ubrała bryczesy, buty itp. żeby wzięła np. minnie i poczekała na mnie zanim się przygotuje i o 10 zaprowadzę ją do pewnego miejsca ale żeby nie wygadała! Powiedziała że nie wygada wtedy jakby zapięła zamek na ustach wiem o co chodzi powiedziała i pszłysmy się umyć zjeść śnidanie i się przebrać na sniadaniu spotkałyśmy Lunę Lenę Olivie Meg i Suzi rozmawiałyśmy to koniach, o chłopakach, o włosach, jakie ma ładne i żeby przekazały wszystkich na moje urodziny spojrzałam na zegarek pożegnałam się przeprosiłam powiedziłam smacznego i tak dalej i pobiegłam przed stajnie gdzie była sofi. 
- gdzie ty bałaś ale nie martw sie osiodłałam tylko minnie i muzemy jechać możesz powidzieć o co chodzi i czemu nie bierzesz konia ???
- Choć za mną sorry jedź za mną
 i dojechałyśmy/doszłam do tego miejsca.Poczekaj powiedzałam . I zawołałam:
- BLUE LADY choć do mnie.
 - kto to?
- śśśściiiiiiii
i nagle z za rogu wyłoniła się piękna klacz pogłaskałam ją i powiedziałam 
- dobry konik.
Dałam jej kostkę cukru i uzdę którą miałam w plecaku.
 - chcesz pić?
- nie- odpowiedziała
- jak coś mów.
Weszłam na dość śliski kamień nie było leprzego i wsiadłam na klacz.
- jaka ona piękna
- prawda
- jak ją znalazłaś?
 - opowiem ci - i opowiedziałam
zoe chwile skakała przez płot a ja uspokoiłam w tym czasie blue lady przed jakimś kogutem a minnie była zbyt przejęta strachem żeby pierwszy raz żeby przeskoczyć i kombinacją jak zrzucić moją przyjaciółkę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę, nie spam w komentarzach i nie reklamuj bloga w miejscu do tego nieprzeznaczonym - to będzie karane usunięciem twojej uwagi. Nie zapominaj też o zasadach interpunkcji i ortografii! ;)