wtorek, 20 września 2016

Od Leo C.D Harley

Patrząc na jej ubranie i na samą ją powiedziałem:
- Eeee.... Tak. - moja była dziewczyna ubrała się całkiem podobnie na pierwszą radnkę. W oczy uderzyło mnie straszne podobieństwo, ale zaraz potem przypomniało mi się, jak mnie wystawiła. Ja sam wyglądałem tak: 

- A ja? - dodałem po chwili milczenia. Dziewczyna patrzyła na mój ubiór i odparła:
- Tak.
- Fajnie - uśmiechnąłem się i poszedłem z Harley na imprezę, która odbywała się w salonie. Przyszła Luna, Brit, Matteo, chłopaki z mojego pokoju, zauważyłem także Lily, Armina, Nathaniela, Lenę i Lisę.
- No to zaczynamy! - krzyknąłem i puściłem muzykę. Na początku leciały najnowsze hity, które często są w radiach. Gadałem z Luną, Brit, Matteo. Z nim gadało się naprawdę fajnie. Potem trochę potańczyłem. W końcu trochę zmęczony wpadłem do kuchni napić się wody. Stała tam Harley. Też piła, ale colę. Ktoś włączył wolnego i śmiechy ucichły.
- Mogę panią prosić do tańca? - zwrócony w kierunku dziewczyny ująłem jej dłoń.



Harley?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę, nie spam w komentarzach i nie reklamuj bloga w miejscu do tego nieprzeznaczonym - to będzie karane usunięciem twojej uwagi. Nie zapominaj też o zasadach interpunkcji i ortografii! ;)