wtorek, 26 lipca 2016

Od Alli C.D Luny

Po zjedzonej kolacji, ruszyłam za Luną. Ta zaprowadziła mnie do swojego pokoju. 
- Ale ładnie tu urządzone.
- Dzięki, sama wybierałam kolor i meble. - uśmiechnęła się, a ja odwzajemniłam uśmiech. 
- Masz jakieś hobby? - zapytałam dziewczynę, nie chcąc żeby zapadła cisza.
- Uwielbiam jeździć na wrotkach i śpiewać. A ty?
- Też lubię śpiewać, biegać i jeździć na motorze. - przyznałam nadal sie uśmiechając.
- Umiesz jeździć na motorze? - zdziwiła się Luna, a ja się nieco zawstydziłam co jest u mnie rzadkie.
- Umiem, ale tylko trochę. Brat mnie nauczył. - powiedziałam. - A może coś zaśpiewasz? Proszę... - powiedziałam i zrobiłam oczy zbitego szczeniaczka. Jak zawsze, kiedy coś chcę. Cóż, taka moja natura, i raczej już taka pozostanę.
<Luna? Wiem, króciutkie, ale nie mam pomysłów...>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę, nie spam w komentarzach i nie reklamuj bloga w miejscu do tego nieprzeznaczonym - to będzie karane usunięciem twojej uwagi. Nie zapominaj też o zasadach interpunkcji i ortografii! ;)