wtorek, 26 lipca 2016

Od Luny C.D Alli

- Nie ... - zaczęłam.
- Proszę - powtórzyła dziewczyna.
- No dobrze - odparłam.
Pomyślałam chwilę i zaczęłam.
Jestem blisko 
odkrycia swego nieba
na przekór grawitacji
nic nie powstrzyma
tego marzenia, które jest prawdziwe...

Nie istnieje
strach
jeśli będę próbować
emocja, która mną kieruję
jest siłą huraganu

to w moim wnętrzu
jest magiczne
ponieważ wszystko
może się zdarzyć
a jeśli upadnę, wstaję
i idę, idę, i wracam i idę

I jeśli nie ma odwrotu
należy ryzykować wszystko
jeśli nie ma grawitacji
są tylko skrzydła

Nie ulegaj wątpliwości
nic nie zakazane
kiedy sen jest prawdziwy
są tylko skrzydła

Nie spodziewam się
czegoś więcej niż to, co czuję
to wyzwanie dla twarzy
chcę się obudzić
jeśli moje przeznaczenie jest tak prawdziwe

Nie istnieje
strach
jeśli będę próbować
emocja, która mną kieruję
jest siłą huraganu

To w moim wnętrzu
jest magiczne
ponieważ wszystko
może się zdarzyć
a jeśli upadnę, wstaję
i idę, idę, i wracam i idę

I jeśli nie ma odwrotu
należy ryzykować wszystko
a jeśli nie ma grawitacji
są tylko skrzydła

Nie ulegaj wątpliwości
nic nie jest zakazane
kiedy sen jest prawdziwy
są tylko skrzydła


- Brawo! -zaśmiała się dziewczyna.
- To teraz ty coś zaśpiewaj - uśmiechnęłam się.

Alli?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę, nie spam w komentarzach i nie reklamuj bloga w miejscu do tego nieprzeznaczonym - to będzie karane usunięciem twojej uwagi. Nie zapominaj też o zasadach interpunkcji i ortografii! ;)