niedziela, 31 lipca 2016

Od Olivii C.D Matthewa

Kiedy Matthew odprowadził mnie do pokoju poszłam do łazienki. Zdjęłam jego ubrania po czym powiesiłam na krześle. Ubrałam swoją piżamę i położyłam się do łóżka. Momentalnie zasnęłam chyba nic mi się nie śniło albo ja po prostu nie pamiętam swoich snów. Obudziłam się chwilę po piątej.
Wzięłam szbki zimny prysznic aby się rozbudzić i ubrałam dresowe spodnie oraz męską bluzę brata. Zarzuciłam na nogi adidasy i poszłam jeść śniadanie. Wybrałam sobie parówki z keczupem i kromkę chleba niezbyt fit ale co tam na samych sałatkach nie pociągnę długo. Zdziwiłam się kiedy obok mnie pojawił się Matthew robiący sobie śniadanie. Czyżbyśmy oboje byli rannymi ptaszkami. Poczekałam na niego chwilę po czym zwrócił się do mnie twarzą i spytał.
-Jakie na dzisiaj masz plany ?
-Na razie przyszykować konia odpowiednie dawki paszy dostosowane do każdego z osobna, wpuścić je do stajni,wrzucić do pralki brudne czapraki i owijki a następnie posprzątać w siodlarni potem poranny trening na Lady o ile kojże masz ze mną i bierzesz Lemon albo Szafira tak mówiła mi wczoraj Pani Elizabeth
-O dobrze wiedzieć pomogę Ci morze w tych porannych czynnościach co ?
-No spoko to ty zrobisz jedzenie dla Pandemonium,Diany,Szafira,Painta,Nandy,Kaprys,Riwer,Montany,Cobalta,Tanga,Orani,Pongo,Minni,Rose,Demeter a ja dla reszty ..
-No dobra
Poszliśmy więc do paszarni wszystko było rozpisane na korkowej tablicy co ile któremu koniowi. Uwinęliśmy się z tym w 30 minut,potem wpuściliśmy konie,Matthew pozamiatał i posprzątał siodlarnie a ja wstawiłam pranie. Wyjęłam papierosa i zapaliłam jak zawsze zjawiłą się Pani Elizabeth
-Dzień dobry .. jak widzę wszystko gotowe idźcie się przebrać zaraz jazda a Livii masz Ledy a ty wybierz sobie Szafir albo Lemon-uśmiechnęła się
Poszłam do swojego pooju ubrałam strój do jazdy, po czym poszłam do stajni czyszcząc Ledy w boksie a potem poszłam po jej sprzęt aby ją osiodłać. Gdy wyprowadziłam ją z boksu zobaczyłam że Matthew czeka na mnie wraz z przyszykowanym koniem .. Poszliśmy na otwarty parkur ..

<Matthew>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę, nie spam w komentarzach i nie reklamuj bloga w miejscu do tego nieprzeznaczonym - to będzie karane usunięciem twojej uwagi. Nie zapominaj też o zasadach interpunkcji i ortografii! ;)