wtorek, 26 lipca 2016

Od Luny do ....

Obudziło mnie rżenie jakiegoś konia. Spojrzałam na zegarek. Dochodziła godzina 8.00. Wstałam, ubrałam czarne bryczesy i niebieską bluzkę. Włosy spięłam w kucyk. Gdy skończyłam poranna toaletę. Poszłam do kuchni i zrobiłam sobie kanapkę z masłem. Zjadłam i wyszłam na dwór.  W stajni czekała na wszystkich Pani Mia Clouds. Po 10 minutach wszyscy uczniowie (oprócz Kuby) byli w stajni.
- Dzis jedziemy na 2 godzinny teren. Kto na kim chce jechać? - spytała.
- Ja wezmę Rosę - rzekła Bridget.
- Ok. Jeszcze jakieś propozycje?
Nastała cisza.
- To ja wybiorę. Lena Sun, Armin Wings, Luna Faldo, Wiktoria Nanda, Olivia Laydy, Arthur Wogatti, Anastazja Minnie, Alli Lemon, Caleb Paint, Grace Szafir, Tomas Eldorado,   Rocky Rosabell. Ja biorę Demeter. Macie 15 minut na osiodłanie  koni. 
Szybko poszłam po sprzęt Faldo. Wszystko powiesiłam na jego boksie. Ogiera wyprowadziłam z boksu. Zaczęłam go czyścić.
- Hej - przywitałam się z Olivią.
- Hej - odparła dziewczyna. - Czemu nie jedziesz na Diamond?
- W grupie, w terenie ona trochę wariuje.
Dziewczyna uśmiechnęła się. 
- Mogę jechać na oklep? - spytałam.
- Pewnie - odparła instruktorka. 
Wyczyściłam ogiera, założyłam mu ochraniacze, nauszniki i ogłowie. 
Po chwili wszyscy wyprowadziliśmy konie ze stajni.

Ktoś?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę, nie spam w komentarzach i nie reklamuj bloga w miejscu do tego nieprzeznaczonym - to będzie karane usunięciem twojej uwagi. Nie zapominaj też o zasadach interpunkcji i ortografii! ;)