piątek, 29 lipca 2016

Od Caleba C.D Luny

Potrzebowałem kasy a więc najwyższy czas pojechać na jakąś imprezę.
Zaproponowałem Lunie aby się zabrała i wzięła jakieś koleżanki. Wybrała sobie Lene i Alli czyli w sumie najlepsze towarzystwo. Ale w miedzy czasie jeszcze był popołudniowy trening co jak co nie znam się na ujeżdżaniu inaczej nie lubię tego. Dostałem Sun nic do niej nie mam wyczyściłem osiodłałem i poszliśmy na Parkur. Ustawiliśmy się w zastępie chwile stępa kłusa a potem te ćwiczenia 
- Teraz każdy po kolei przećwiczy ustępowanie od łydki w prawo i lewo, następnie pół piruet w stępie.
Pierwsza była Bridge oczywiście wyszło jej to ale widziałem jak się popisuje.
Potem Luna tez jej wyszło reszta miała małe problemy ale ja byłem porażką 
-Caleb .. -westchnęła instruktorka 
-Przepraszam .. ale ja się tu nie widzę .. 
-Wiem,że jeździsz western ale powinieneś ogarniać postawy .. reszta może robić kolejne ćwiczenia a ja po torturuje go trochę  
Oczywiście była to najgorsza godzina mojego życia ale opanowałem to w końcu .. Po treningu rozsiodłałem konia i pościłem na padok po czym poszedłem zapalić. Podeszła do mnie Luna,Alli i Lena 
-Daj nam godzinkę na uszykowanie się 
-Okey będę w aucie na was czekał.
Dopaliłem papierosa poszedłem do pokoju wyjąłem ciuchy z szafy były to czarne spodnie i czarna koszulka z szafy wyciągnąłem czarno biało żółte air maxy. Wziąłem wszystko do łazienki wszedłem pod prysznic umyłem głowę po czym wysuszyłem włosy przebrałem się i ułożyłem włosy za pomocą specjalnej pasty do włosów. Sięgnąłem do walizki po szkatułkę i wyjąłem kluczyk z jednej kieszeni. Otworzyłem ją po czym zabrałem kilka woreczków z ciekawą zawartością. Zagorzałem buty i poszedłem do auta schowałem je w schowku przy kierownicy. Wreszcie do Auta przyszły dziewczyny z przodu usiadła Luna. A z tyłu Lena i Alli. 
-Zapiąć pasy .. 
Dziewczyny momentalnie zapięły pasy odpaliłem auto i zacząłem palić gumę po czym ruszyłem z piskiem. Dziewczyny pod głosiły radio po chwili ściszyłem je 
-Którędy do klubu ?
-Prosto jedz .... teraz prawo ... lewo...prawo... i prosto zaraz masz napis-powiedziała Luna 
Dojechaliśmy wysiadłem z auta i pootwierałem drzwi dziewczyną po czym zamknąłem auto. Wszystkie wyglądały bardzo ładnie uśmiechnąłem się sam do siebie. Ochrona nas sprawdziła i wpuściła postawiłem wszystkim trzem drinka gdy one piły ja się nieco rozejrzałem po klubie. 
Podszedłem do Luny i zaprosiłem ją do tańca spoko tańczyła na prawdę ale wiedziałem że jest zaskoczona tym jak się ruszam .. nie oszukujmy się taniec mam we krwi .. Potem porwałem Alli która też się fajnie ruszała a na koniec Lena uśmiechnąłem się lekko gdyż widać że lubi tańczyć ale nie imprezuje często. Po tych tańcach postawiłem im po szocie, 
-Idę do toalety..-oznajmiłem 
Poszedłem do męskiego kibla tak jak się spodziewałem było sporo facetów .. wyjąłem torebkę i wysypałem zawartość po czym udałem że się nachylam i wciągam. 
-EEEEE tyy co to za towar ! -krzyknął jeden 
-Najlepszy ... 
-Jasne .. 
-Spróbuj-odstąpiłem mu miejsca 
Facet wciągnął po czym zamruczał coś a ja wyszedłem z toalety 
Porwałem znowu dziewczyny do tańca tym razem Alli potem Lena i Luna 
Gdy usiedliśmy na kanapach podszedł do mnie ten sam facet to posmakował towaru.
-Zabieram wam kolegę na chwilę 
Wstałem i poszedłem z nim do pomieszczenia gdzie panowie grali w bilarda 
-To od niego .. 
Spodziewałem się że dostanę w pysk a sprzedałem cały towar i zarobiłem lekką ręką 37 tysięcy w jeden wieczór uśmiechnąłem się sam do siebie. 
Gdy opuściłem pomieszczenie postawiłem dziewczyną po drinku i na chwilę poszedłem do auta. Nie mogę nosić przy sobie takich pieniędzy zostawiłem sobie dwie stówki w kieszeni i poszedłem do dziewczyn teraz moglem spokojnie cieszyć się imprezą .. 

<Luna>

Dostajesz 15 p. za opo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę, nie spam w komentarzach i nie reklamuj bloga w miejscu do tego nieprzeznaczonym - to będzie karane usunięciem twojej uwagi. Nie zapominaj też o zasadach interpunkcji i ortografii! ;)