niedziela, 31 lipca 2016

Od Vanessy C.D Armina

Kucnęłam przy nim.
- Armin, co ci jest? - zapytałam przerażona
- Nic - odpowiedział
- Nie zgrywaj twardziela - rzuciłam
Bez dłuższego zastanowienia pobiegłam w stronę domu państwa Rose. Wparowałam do środka i powiadomiłam pana James o cały zajściu. Czym prędzej wybiegłam z budynku i wróciłam do Armina.
- Trzymasz się jeszcze? - zapytałam
- Tak - sztucznie się uśmiechnął
- Armin coś ty najlepszego narobił? - zapytał pan Rose
- Nie wiem - powiedział
- No nic dzwoń po karetkę - nakazał mi
Szybko zadzwoniłam po karetkę i podałam potrzebne dane.
Armin?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę, nie spam w komentarzach i nie reklamuj bloga w miejscu do tego nieprzeznaczonym - to będzie karane usunięciem twojej uwagi. Nie zapominaj też o zasadach interpunkcji i ortografii! ;)