wtorek, 26 lipca 2016

Od Caleba C.D Alli

Dawno nie jeździłem miałem sporą przerwę dlatego nie byłem nastawiony na jakieś konie narwane,wybrałem Eldorado był sympatyczny,poszedłem po sprzęt wyczyściłem go i osiodłałem po czym czekałem na Alli. Jestem tutaj pierwszy dzień a już poznałem Lene,Bridge,Armina zapowiadało się ciekawie. ruszyłem Kłusem obok Alli a potem pogoniłem Eldorado do galopu 
Jechałem tą drogą piaskową którą przejeżdżałem samochodem. Znowu kłusem po lesie a potem stepem .. pamiętałem że niedaleko było jezioro ale nie wiedziałem jak tam dojechać 
-Hmm .. 
-Co jest ?
-Zastanawiam się jak dojechać d tego miejsca 
Akurat przechodziło jakieś dziecko 
-Przepraszam .. którędy do jeziora ?
-Prosto i w prawo cały czas leśną drogą .. 
-Dziękuje 
Ruszyłem kłusem po czym dotarliśmy na miejsce wjechaliśmy końmi po nadgarstki do jeziora aby nie zamoczyć popręgów 
-Wow ... 
-Jak chcesz to możemy zdjąć siodła ale potem trzeba będzie czekać aż wyschną konie .. 

<Alli>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę, nie spam w komentarzach i nie reklamuj bloga w miejscu do tego nieprzeznaczonym - to będzie karane usunięciem twojej uwagi. Nie zapominaj też o zasadach interpunkcji i ortografii! ;)