środa, 27 lipca 2016

Od Caleba C.D Luny

Ucieszyłem się nawet,że przydzielono mi Painta,oczywiście gdy moja kochana siostra usłyszała ze dostaje Lady niemal podskoczyła z radości. 
-Spokojnie siostra .. 
-Uwielbiam ją-była podekscytowana 
-Jeszcze nie jeździłaś na innym koniu tutaj .. 
-Wiem .. 
-To się tak nie podniecaj 
Oczywiście jak zobaczyłem komplet Painta i te westernowe siodło top uśmiech malował mi się na twarzy,będzie wygoda .. 
Wyczyściłem go dokładnie zaczesałem grzywę na jedną stronę po czym założyłem ogłowie,siodło i zapiąłem lekko popręg . Wyszliśmy ze stajni czekając na resztę,powoli wszyscy dopinali popręgi i wsiadali. Gdy byłem już na koniu czekałem aż zostanie ustalona kolejność 
-Demeter potem za mną Rose,Faldo,Paint,Lemon,Rosabell,Sun,Szafir,Lady,,Minni,Eldorado,Wings,
Nanda i Wogatti 
Tak jak nas ustawiła tak wyjechaliśmy w zastępie 
-Caleb jak chcesz możesz jechać obok akurat Faldo i Paint się znoszą 
-Okey .. -Faldo był większy ale Paint miał równy żwawy krok 
-Ty i Olivia dużo jeździliście konno ? 
-Tak .. tylko wiesz w Indiach to inaczej wygląda .. 
-W Indiach ?! 
-No tak tam są dzikie konie .. inaczej się z nimi pracuje ja wsiadłem jak miałem 4 lata na konia potem jak przeprowadziliśmy się do Londynu to jeździłem w stajni takiej 8 lat miałem 6 lat przerwy potem ale tego sie nie zapomina .. 
-Widać,że miałeś przerwę .. 
-To na pewno 
-Przepraszam czy mogę wjechać z Ledy za Painta-rozległ się krzyk Olivi 
-Tak .. 
-Hejka .. -zaśmiała się Olivia 
-Hej dawaj pomiędzy pojedziemy trójką -odezwała się Luna 
-Okey . 
-A ty Olivia od kiedy jeździsz konno ? 
-Ja jak miałam 4 lata to w takiej stajni w Londynie z bratem jeździłam 
13 lat i miałam rok przerwy ..o mam pytanie 
-Jakie ?
-Czy można tu mieć swojego konia ? 
-Tak ale musisz go utrzymać tu no i dobrze jeździć . 
-Wiem tak tylko pytam .. 
-Uwaga Kłus a potem galop-rozległ się krzyk instruktorki 
Wróciliśmy do zastępu i ruszyliśmy .. 

<Luna>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę, nie spam w komentarzach i nie reklamuj bloga w miejscu do tego nieprzeznaczonym - to będzie karane usunięciem twojej uwagi. Nie zapominaj też o zasadach interpunkcji i ortografii! ;)