wtorek, 26 lipca 2016

Od Olivii C.D Leny do ...

Ponieważ w sumie całe życie czułam się jak jedynaczka bo brata w domu prawie nie było to zapominam czasem o jego istnieniu. Stąd ta sytuacja,że go nie przedstawiłam Lenie. Ale kiedy już to naprawiłam zrobiło się dziwnie wyciągnęłam z kieszeni papierosy wsadziłam sobie jednego do ust podpaliłam i nawet nie zdążyłam się zaciągnąć kiedy już nie miałam go w ustach pierwsze co to groźne spojrzenie na brata który się już delektował moim papierosem 
-Dziękuje,ze o mnie pomyślałaś zaśmiał się .. może poczęstujesz też koleżankę samolubie mały-mruknął 
Wyciągnęłam w jej stronę paczkę papierosów 
-Chcesz ? 
-Nie dziękuje nie palę .. -odpowiedziała 
Wyciągnięciem sobie i zapaliłam 
-Które konie zwróciły waszą uwagę ?
-Lady .. -uśmiechnęłam się 
-A jechałaś na niej ?
-Jeszcze nie .. 
-A Ty 
-Jeny mnie podrywała jakaś Bridge i podpowiedziała mi Painta .. 
-W sumie po obiedzie będą zająć więc możecie sobie je zająć i spróbować 
-Suuper !!-byłam podekscytowana 
-Chodźmy na obiad .. -zaproponowała Lena 

<?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę, nie spam w komentarzach i nie reklamuj bloga w miejscu do tego nieprzeznaczonym - to będzie karane usunięciem twojej uwagi. Nie zapominaj też o zasadach interpunkcji i ortografii! ;)