poniedziałek, 10 października 2016

Od Caleba C.D Estrielly

Spotkałem dziewczynę którw była zachwycona moim psem.
Nic dziwnego Anand jest na prawdę piękny i zadbany. Umuwiłem się z dziewczyną na mały wyścig.
Spacerowałem z Anandem i myślałem kogo wziąść oczywiście padło na Avatari niech młoda sie wybiega.
Po spacerze przebrałem się poszedłem do siodlarni i wziąłem sprzęt Wizji gdyź moja miała west siodło a moja sis miała większy wybór siodeł. Wyczyściłem klacz po czym osiosdłałem.
Pojechaliśmy na tor crossowy START!!
Avatari wypruła jak petarda dałem jej luźną wodzę zrobiłem dosiad po czym nagle dziewczyna zrównał ze mną.
Cóż bądzmy realistami Faldo kocha biegać a Avatari jest dzieckiem który się uczy. Ogier zostawił nas z tułu po wyścigu w którym wygrała dziewczyna rozstępowywaliśmy konie.
Poklepałem klacz i zeskoczyłem
-Dobra kobyłka
-Ile ona ma lat ?
-4 lata i 3 miesiące
-Ile z jią pracujesz
-Od 2 miesięcy z przerwami ..
Po rozsiodłaniu wykąpaniu wytarciu i nakarmieniu ich załorzyliśmy im derki.
-Pora siebie ogarnąć-zaśmiała się
-Przyda się
Wyszedłem ze stajni i zapaliłem. Potem wzialem prysznic ubrałem się i poszedłem z Anandem na spacer znowu zapaliłem
-Nie ładnie to tak
Zerknąłem na dziewczynę
-hahaha Estrielly alw masz poczucie humoru
Ukucnęła i pogłaskała psa ...

(??)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę, nie spam w komentarzach i nie reklamuj bloga w miejscu do tego nieprzeznaczonym - to będzie karane usunięciem twojej uwagi. Nie zapominaj też o zasadach interpunkcji i ortografii! ;)