czwartek, 6 października 2016

Od Olivii C.D Castiela

Byłam chłopakowi wdzięczna za pomoc w sumie jakby nie patrzeć uratował nas. Mnie i brata nie chce się długo nad tym rozwodzić. Po miłym wieczorze i ochłonięciu po tej sytuacji udaliśmy się do siebie.
Położyłam się do łóżka. Rankiem pojechałam do weterynarza który opatrzył Devi dał jej kroplówki i zabrałam sunię ponownie do siebie.
Zrezygnowałam z dzisiejszych jazd i treningów aby zająć się psinką. Jedyne co to poszłam na pogadankę z weterynarzem.
Poszłam na kolację kiedy wracałam wpadłam na Castiela
-Witaj jak się czujesz ?
-Dobrze ...
-Na pewno .. wiem,że nie było Cię na zajęciach ..
-Musiałam odpocząć po tym wszystkim wiesz jak to jest ..
-Rozumiem ..a dokąd to idziesz
-Po Devi i na spacer chcesz iśc z nami ?
-Czemu nie ..
Weszłam do pokoju wzięłam smycz po czym zapięłam sunię na smycz.
Wyszliśmy przed akademię wyjęłam papierosa.
-Nie !..-powiedział i wyrwał mi go
-Ale ..
-Proszę Cie nie przy mnie .. nie lubię jak palisz ..
Skinęłam głową i schowałam paczkę do kieszeni
-Tak od razu lepiej-uśmiechnął się
Gdy doszliśmy do lasu puściłam Devi,usiedliśmy w cieniu drzewa opierając się o nie. Moja głowa spoczęła na ramieniu chłopaka a oczy się zamknęły mimowolnie,potrzebowałam chwili wytchnienia po tej wczorajszej akcji czułam się przy nim dziwnie bezpiecznie
-Co Cie trapi ?-spytał lekko zatroskany
-Nic .. czasem nawet silni ludzie potrzebują oparcia-uśmiechnęłam się lekko. Zawiał chłodny wiatr a ja oczywiście ubrana na krótki rękaw po chwili kichnęłam a Castiel zmierzył mnie wzrokiem ..
-Kichnąć nie można ?
-Jak ty sie ubierasz chora będziesz ..
-Spokojnie .. nic mi nie będzie .. -zaśmiałam się i chciałam sięgnąć po papierosa ale zatrzymało mnie jego spojrzenie .. przez dłuższą chwilę patrzyłam mu w oczy aby spuścić wzrok znowu na swoje buty.

<Castiel>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę, nie spam w komentarzach i nie reklamuj bloga w miejscu do tego nieprzeznaczonym - to będzie karane usunięciem twojej uwagi. Nie zapominaj też o zasadach interpunkcji i ortografii! ;)