niedziela, 30 października 2016

Od Megan do Helen

Stanęłam przed dużym lustrem i związałam włosy w niskiego kucyka. Miałam na sobie czarne bryczesy i jasno granatową bluzkę, a na nogach oficerki. Wzięłam kask do ręki i popędziłam do stajni. Szłam korytarzem dokładnie czytając tabliczki na boksie. Pod nosem mruczałam ,, Severus, Severus..''. W końcu zobaczyłam jakąś dziewczynę, która stała w boksie karego konia.
-Hej, wiesz gdzie ma boks Severus?
Dziewczyna spojrzała na mnie z uśmiechem
-Na pewno nie w tej stajni- zaśmiała się
-No tak... mogłam się tego spodziewać po mojej orientacji w terenie- też się zaśmiałam.
Dziewczyna wyszła z boksu i zaprowadziła mnie na pakoki. Po drodze przedstawiła mi się i zapytała jak długo tu jestem.
- Wczoraj przyjechałam- powiedziałam- Dlatego jestem taka nie ogarnięta
Dziewczyna uśmiechnęła się i wskazała mi padok.
-Oto twój rumak- spojrzała na mnie- Pokażę ci jeszcze sprzęt.
Helen zaprowadziła mnie do dużej siodlarni i dała mi siodło, ogłowie i szczotki
- Tutaj masz komplety. Wybierz sobie jakiś
Przejrzałam wszystkie, a, że mam świra na punkcie kolorystyki wybrałam zestaw Leonidas- żeby pasował do bluzki. Podczas czyszczenia i siodłania konia Helen cały czas stała obok i gadałyśmy. Okazała się być bardzo fajną dziewczyną i naprawdę ją polubiłam. Kiedy Severus stał osiodłany Helen lekko rozbawiona zapytała się:
-Mam nadzieję, że na parkur trafisz?
-Powinnam. Dzięki za pomoc!
-Nie ma problemu- powiedziała dziewczyna i wróciła do stajni, w której ją znalazłam.


-Świetnie Meg!- pochwaliła mnie instruktorka po przeskoczeniu ostatniej przeszkody.
Parkur był niski- 70 cm, ale jak na moje umiejętności odpowiedni. Poklepałam konia na co machnął głową zadowolony. Po chwili stępa zsiadłam z Severusa i poszłam odstawić go na padok. Przechodząc przez dziedziniec zauważyłam Helen. Dziewczyna pomachała mi, a ja odwzajemniłam gest. Z uśmiechem po udanym treningu ruszyłam odstawić konia.
Helen?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę, nie spam w komentarzach i nie reklamuj bloga w miejscu do tego nieprzeznaczonym - to będzie karane usunięciem twojej uwagi. Nie zapominaj też o zasadach interpunkcji i ortografii! ;)